Kihirdették a CheckINN Turisztikai Innovációs Verseny nyerteseit
Átadták a hazai turizmus fellendítését célzó innovációs ötletekért járó díjat a négy nyertes csapatnak az országos CheckINN Turisztikai Innovációs Versenyen, amelyre az ország egész területéről, 18 egyetemről több mint 100 hallgató jelentkezett – közölték a szervezők pénteken az MTI-vel.
A legjobb csapatok 3 millió forintos ösztöndíjat kaptak. A nyertesek között van látássérültek turisztikai támogatását célzó projekt, SZÉP-kártya applikáció, lovasturizmus fellendítését szolgáló program, valamint olyan digitális fejlesztés, ami a művészeket a lehetséges kiállítóhelyekkel köti össze, így kihasználva a mindkét fél számára előnyös szinergiákat.
Az aktív turizmus kategóriában a Pécsi Tudományegyetem csapata, Vakrandi a természettel című projektjével nyerte el a fődíjat. Céljuk, hogy bővítsék a látássérültek számára elérhető turisztikai lehetőségeket.
A szállodaipar-vendéglátás kategóriában a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem csapata, SZÉPlace néven bemutatott digitális innovációval nyerte el a fődíjat. Az alkalmazás széleskörű segítséget nyújt a SZÉP-kártya összegek turisztikai célú felhasználásában, és az ötvenezer elfogadóhelyről részletes információt ad.
Az aktív turizmus kategóriában a Riding Time elnevezésű projekt kapta a különdíjat, amely a hazai lovasturizmus nemzetközi szintre emelését célozza.
A szállodaipar-vendéglátás kategóriában a győri Széchenyi István Egyetem hallgatóinak az ImagInn elnevezésű kezdeményezése kapta meg a különdíjat, amely a feltörekvő művészek és vendéglátó egységek együttműködését segíti.
A 2023 őszén indult pályázaton a Budapesti Corvinus Egyetem diákjai bizonyultak a legvállalkozóbb szelleműnek, de sok projekt érkezett a Pécsi Tudományegyetem és a Budapesti Metropolitan Egyetem hallgatóitól is.
Kapcsolódó cikkeink
Magyarországon 13 szálláshely kapott Michelin Kulcs elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A fagyi váratlan gazdasági húzóerő lett a Balatonnál?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >730 ezer látogatót vonzott idén a MOL Nagyon Balaton – a fesztiválok továbbra is a turizmus motorjai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Exportbajnok innovációval a cukorpiaci kanyarban – budapesti iparági kerekasztal az édességgyártók versenyképességéről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >