Kihirdették a CheckINN Turisztikai Innovációs Verseny nyerteseit
Átadták a hazai turizmus fellendítését célzó innovációs ötletekért járó díjat a négy nyertes csapatnak az országos CheckINN Turisztikai Innovációs Versenyen, amelyre az ország egész területéről, 18 egyetemről több mint 100 hallgató jelentkezett – közölték a szervezők pénteken az MTI-vel.
A legjobb csapatok 3 millió forintos ösztöndíjat kaptak. A nyertesek között van látássérültek turisztikai támogatását célzó projekt, SZÉP-kártya applikáció, lovasturizmus fellendítését szolgáló program, valamint olyan digitális fejlesztés, ami a művészeket a lehetséges kiállítóhelyekkel köti össze, így kihasználva a mindkét fél számára előnyös szinergiákat.
Az aktív turizmus kategóriában a Pécsi Tudományegyetem csapata, Vakrandi a természettel című projektjével nyerte el a fődíjat. Céljuk, hogy bővítsék a látássérültek számára elérhető turisztikai lehetőségeket.
A szállodaipar-vendéglátás kategóriában a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem csapata, SZÉPlace néven bemutatott digitális innovációval nyerte el a fődíjat. Az alkalmazás széleskörű segítséget nyújt a SZÉP-kártya összegek turisztikai célú felhasználásában, és az ötvenezer elfogadóhelyről részletes információt ad.
Az aktív turizmus kategóriában a Riding Time elnevezésű projekt kapta a különdíjat, amely a hazai lovasturizmus nemzetközi szintre emelését célozza.
A szállodaipar-vendéglátás kategóriában a győri Széchenyi István Egyetem hallgatóinak az ImagInn elnevezésű kezdeményezése kapta meg a különdíjat, amely a feltörekvő művészek és vendéglátó egységek együttműködését segíti.
A 2023 őszén indult pályázaton a Budapesti Corvinus Egyetem diákjai bizonyultak a legvállalkozóbb szelleműnek, de sok projekt érkezett a Pécsi Tudományegyetem és a Budapesti Metropolitan Egyetem hallgatóitól is.
Kapcsolódó cikkeink
VIMOSZ: optimizmus a turisztikai szektorban
Kitartó optimizmus jellemzi a magyarországi turisztikai szektort, az ágazat szereplői…
Tovább olvasom >Balatoni Turizmus Szövetség: Pokol van a Balaton partján
A Balatoni Turizmus Szövetség (BTSZ) közleményben hívta fel a figyelmet…
Tovább olvasom >Mi a drágább? A horvát tengerpart vagy a Balaton?
A magyarok körében Horvátország évek óta az egyik legkedveltebb nyári…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >