Kihagyhatatlan ziccer: innováció a Sport szelettől
Augusztusban mérföldkőhöz érkezett a szeletes csokoládék között piacvezető Sport szelet. Ekkor ugyanis az ostyaszeletek termékkörébe lépett a márka a Sport Ziccerrel. A gyártó Mondelēz valódi innovációt hoz az ostyaszelet szegmensbe, mely a teljes szeletes kategória 36%-át teszi ki darabszámbeli eladás alapján*.
– A 36 és 49 grammos formátumban kapható Sport Ziccerrel a könnyedebb szeletes termékeket kedvelő vásárlókat szeretnénk elérni – mondta Nagyidai Krisztina, a Sport márkamenedzsere.
A Sport Ziccer könnyed ostyaszelet, rumízű földimogyorós töltelékkel, mogyorószórással, étcsokoládé bevonattal. Rumos ízvilága a Sport szeletét idézi, s ez újdonság az ostyaszeletpiacon, hiszen ritka a rumos ízesítésű ostyaszelet a boltok polcain. Erre a kihagyhatatlan ízélményre utal a termék neve és bevezető kampánya is. (x)
* Forrás: ACNielsen Piackutató Kft., Kiskereskedelmi Index, teIjes Magyarország, beleértve a benzinkutakat is, darabszámbeIi eladások, a gyártói és kereskedelmi márkákat figyelembe véve, 2020. 9. hónap – 2021. 8. hónap kumulált adatai alapján.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >Újra gyártják az Oreót a frontvonal mellett
A Mondelez International bejelentette, hogy újraindítja az Oreo kekszek gyártását…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >