KIFÜ: mesterséges intelligencia alapú üzleti megoldások kidolgozásában kaptak segítséget magyar vállalatok
Lezárult a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség (KIFÜ) és a Neumann János Közhasznú Nonprofit Kft. 1 milliárd forint vissza nem térítendő uniós forrásból megvalósult projektje, amely 150 vállalkozás innovációs képességének növeléséhez és digitalizációs fejlődéséhez járult hozzá – tájékoztatta a KIFÜ az MTI-t csütörtökön.

Zajlik az érzékenyítés
A közlemény szerint a Gazdaságfejlesztési és innovációs operatív program (Ginop) égisze alatt futó projekt elsődleges célkitűzése a mesterséges intelligencia alapú, innovatív üzleti megoldások bevezetésének ösztönzése, illetve a cégek adatvagyon-gazdálkodási kapacitásának kialakítása volt.
A projektben főleg gyártással és kereskedelemmel foglalkozó cégek komplex szervezet- és üzletfejlesztési tanácsadást kaptak, megismerkedhettek az egyedi üzleti problémáikra választ adó mesterséges intelligenciával és adatalapú megoldásokat alkalmazó programokkal saját székhelyükön, vagy a debreceni és zalaegerszegi akcelerátor központokban.
A vállalatok érzékenyítő képzésekben részesültek és saját üzletviteli adataikra építve demó (proof of concept) alkalmazást fejlesztettek, amely lehetőséget teremt üzleti hatékonyságuk növelésére, költségeik csökkentésére – közölték.
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Egyre több kereskedelmi cég támogatja a kommunikációt mesterséges intelligenciával
Az elmúlt két évben megduplázódott az AI használata a német…
Tovább olvasom >Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >