Kifőzőcske, de okosan
Jól kifőztük – ezzel a megközelítéssel kedveskedett egyedi és praktikus ajándékkal partnereinek a HTX Advertising & Event – karácsonyra HTX MIX Sikerreceptek 2. címmel újabb szakácskönyvvel ajándékozták meg üzletfeleiket. És valóban, a reklámajándékok néha igencsak egyhangú világában kifejezetten kreatív ötletnek tűnik az ilyenfajta „személyes hangvétel”; az ételeket (kedvenc receptjeik alapján) a munkatársak maguk készítettek el. Hasonlóan lényeges szempont lehet a könyv megítélésben, hogy e sorok írója két, a könyvből kinézett recept otthoni megvalósításával is komoly közönségsikereket ért el!
„Ügyfeleink, barátaink, családtagjaink és persze a saját magunk örömére alkottuk meg ezt az újabb szakácskönyvet, csakúgy mint a négy évvel ezelőtti Le Grand Chef Sikerrecepteket. A mérce az volt, hogy felülmúljuk önmagunkat, és méltón ünnepeljük a 25. évünket, ezt a visszajelzések alapján sikeresen teljesítettünk is! Hogy miért pont a főzés a HTX védjegye? Mert szenvedélyesen szeretünk élni, jókat enni, finom borokat inni és együtt lenni, ez a kohézió segíti a munkánkat éppúgy, mint a partnerkapcsolatainkat” – mondta Hajnal Tamás, a HTX Advertising & Event ügyvezetője.
(Képünkön egy kis kóstoló a könyvből!)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Turizmus 2024 decemberében: növekvő vendégforgalom, eltérő regionális trendek
2024 decemberében a magyarországi turisztikai szálláshelyek vendégforgalma jelentős növekedést mutatott…
Tovább olvasom >Újra magyar Gault&Millau
8 év után visszatért, és újra Magyarországon teszteli az éttermeket…
Tovább olvasom >Változik a Balaton: nyolc éve befagyott, most rekordmeleget mérnek
Nyolc évvel ezelőtt a Balaton teljesen befagyott a hosszan tartó…
Tovább olvasom >