Kifőzőcske, de okosan
Jól kifőztük – ezzel a megközelítéssel kedveskedett egyedi és praktikus ajándékkal partnereinek a HTX Advertising & Event – karácsonyra HTX MIX Sikerreceptek 2. címmel újabb szakácskönyvvel ajándékozták meg üzletfeleiket. És valóban, a reklámajándékok néha igencsak egyhangú világában kifejezetten kreatív ötletnek tűnik az ilyenfajta „személyes hangvétel”; az ételeket (kedvenc receptjeik alapján) a munkatársak maguk készítettek el. Hasonlóan lényeges szempont lehet a könyv megítélésben, hogy e sorok írója két, a könyvből kinézett recept otthoni megvalósításával is komoly közönségsikereket ért el!
„Ügyfeleink, barátaink, családtagjaink és persze a saját magunk örömére alkottuk meg ezt az újabb szakácskönyvet, csakúgy mint a négy évvel ezelőtti Le Grand Chef Sikerrecepteket. A mérce az volt, hogy felülmúljuk önmagunkat, és méltón ünnepeljük a 25. évünket, ezt a visszajelzések alapján sikeresen teljesítettünk is! Hogy miért pont a főzés a HTX védjegye? Mert szenvedélyesen szeretünk élni, jókat enni, finom borokat inni és együtt lenni, ez a kohézió segíti a munkánkat éppúgy, mint a partnerkapcsolatainkat” – mondta Hajnal Tamás, a HTX Advertising & Event ügyvezetője.
(Képünkön egy kis kóstoló a könyvből!)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >Tanuljunk nyelveket – A nap képe
Frenetikus szövegfordítások – a leiterjakab FB oldalán találtuk, és persze…
Tovább olvasom >