Kifőzőcske, de okosan
Jól kifőztük – ezzel a megközelítéssel kedveskedett egyedi és praktikus ajándékkal partnereinek a HTX Advertising & Event – karácsonyra HTX MIX Sikerreceptek 2. címmel újabb szakácskönyvvel ajándékozták meg üzletfeleiket. És valóban, a reklámajándékok néha igencsak egyhangú világában kifejezetten kreatív ötletnek tűnik az ilyenfajta „személyes hangvétel”; az ételeket (kedvenc receptjeik alapján) a munkatársak maguk készítettek el. Hasonlóan lényeges szempont lehet a könyv megítélésben, hogy e sorok írója két, a könyvből kinézett recept otthoni megvalósításával is komoly közönségsikereket ért el!
„Ügyfeleink, barátaink, családtagjaink és persze a saját magunk örömére alkottuk meg ezt az újabb szakácskönyvet, csakúgy mint a négy évvel ezelőtti Le Grand Chef Sikerrecepteket. A mérce az volt, hogy felülmúljuk önmagunkat, és méltón ünnepeljük a 25. évünket, ezt a visszajelzések alapján sikeresen teljesítettünk is! Hogy miért pont a főzés a HTX védjegye? Mert szenvedélyesen szeretünk élni, jókat enni, finom borokat inni és együtt lenni, ez a kohézió segíti a munkánkat éppúgy, mint a partnerkapcsolatainkat” – mondta Hajnal Tamás, a HTX Advertising & Event ügyvezetője.
(Képünkön egy kis kóstoló a könyvből!)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tajvan 5 legizgalmasabb desszertje 2025-ben – A nap videója
Adnak a látványra, az biztos! A videóért katt a képre!…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >