Magazin: Kiemelt védjegyes promóciók a Coopok árubemutatóin
Magyar Termék védjegyes cégek együtt nyújtottak egyedi akciós csomagot a Tisza-Coop és az Alföld Pro-Coop novemberi árubemutatóin. A két kereskedelmi cég beszállítóinak szervezett bemutatkozási lehetőséget, ahol a Coopok boltosaival ismertethették meg kínálatukat, akciós beszerzési lehetőségeiket.
A Magyar Termék-es arculattal megjelenő hat védjegyes gyártó kiemelt promóciója keretében azt kínálta a rendezvényen részt vevő kereskedőknek, hogyha mindegyiküktől rendelnek a boltosok, akkor egy külön Magyar Termék ajándékcsomagot kapnak cserébe.
Beláz Krisztián, a mindkét árubemutatón részt vevő Detki Keksz kereskedelmi igazgatója szerint a közös akcióval mindenki nyert: a Tisza-Coop és az Alföld Pro-Coop plusz kedvezménycsomagot tudott kínálni a rendezvényen részt vevő boltok képviselőinek, a védjegyes cégeknél plusz forgalmat generált a lehetőség, hiszen enélkül nem okvetlen vásároltak volna mindegyiküktől, a boltosok többet kaptak a rendelésük fejében, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. számára pedig edukációs lehetőséget kínált a védjegyes termékek és a védjegyrendszer megismertetésére.
A védjegyhasználók árubemutatója
a Tisza-Coop rendezvényén
A közös Magyar Termék megjelenéseket szervezők szerint a boltosok kedvezően fogadták a csomagajánlatukat, ezért jövőre is folytatni szeretnék ezt a kezdeményzést, és nyitottak arra is, hogy más kereskedőcégek árubemutatóján is hasonló ajánlattal jelenjenek meg.
Kapcsolódó cikkeink
600 millió eurót fordít a új üzletnyitásokra és logisztikára a Lidl Írországban
Az elkövetkező öt évben 600 millió eurót tervez a Lidl…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Az olasz fogyasztóknak fontosabb a kényelem, mint az ár
Az Altroconsumo olasz fogyasztóvédelmi szervezet felmérése szerint a szupermarket vásárlók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >