Magazin: Kiemelt védjegyes promóciók a Coopok árubemutatóin
Magyar Termék védjegyes cégek együtt nyújtottak egyedi akciós csomagot a Tisza-Coop és az Alföld Pro-Coop novemberi árubemutatóin. A két kereskedelmi cég beszállítóinak szervezett bemutatkozási lehetőséget, ahol a Coopok boltosaival ismertethették meg kínálatukat, akciós beszerzési lehetőségeiket.
A Magyar Termék-es arculattal megjelenő hat védjegyes gyártó kiemelt promóciója keretében azt kínálta a rendezvényen részt vevő kereskedőknek, hogyha mindegyiküktől rendelnek a boltosok, akkor egy külön Magyar Termék ajándékcsomagot kapnak cserébe.
Beláz Krisztián, a mindkét árubemutatón részt vevő Detki Keksz kereskedelmi igazgatója szerint a közös akcióval mindenki nyert: a Tisza-Coop és az Alföld Pro-Coop plusz kedvezménycsomagot tudott kínálni a rendezvényen részt vevő boltok képviselőinek, a védjegyes cégeknél plusz forgalmat generált a lehetőség, hiszen enélkül nem okvetlen vásároltak volna mindegyiküktől, a boltosok többet kaptak a rendelésük fejében, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. számára pedig edukációs lehetőséget kínált a védjegyes termékek és a védjegyrendszer megismertetésére.
A védjegyhasználók árubemutatója
a Tisza-Coop rendezvényén
A közös Magyar Termék megjelenéseket szervezők szerint a boltosok kedvezően fogadták a csomagajánlatukat, ezért jövőre is folytatni szeretnék ezt a kezdeményzést, és nyitottak arra is, hogy más kereskedőcégek árubemutatóján is hasonló ajánlattal jelenjenek meg.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Bővíti sajtgyártó kapacitását az Arla Foods Bahreinben
50,9 millió eurót, azaz mintegy 59,4 millió dollárt invesztál az…
Tovább olvasom >