Kiemelt kedvezménnyel várja az Auchan a családosokat és a nyugdíjasokat
Az Auchan két különösen árérzékeny vásárlói csoportját – a nyugdíjasokat és a családosokat – háromszoros ponttal segíti hűségprogramjával. Az OkAuchan ajánlatba hetente bekerülő 3000 termék és a január óta tartósan olcsóbb 5000 árucikk pénztárcakímélő hatását érdemes a törzsvásárlói Bizalomkártyával tovább fokozni. A programban résztvevő vásárlók amellett, hogy akár 30-50%-os kedvezményt érvényesíthetnek a megjelölt termékeknél, költéseik után még pontokat is gyűjthetnek, amelyeket egy következő vásárlás alkalmával egy az egyben (egy Bizalompont egy forintot ér) felhasználhatnak.
Az Auchan törzsvásárlói programjának számos előnyét megtapasztalhatták azok, akik már rendelkeznek Bizalomkártyával. A programba regisztrálók tulajdonképpen létrehoznak maguknak egy fiókot, ahol kényelmesen egy helyen láthatnak minden ajánlatot, kedvezményt, online katalógust, személyre szabhatják a bevásárlólistájukat, nyomon követhetik a pontgyűjtéseik egyenlegét és a digitális nyugtáikat, valamint könnyebben tájékozódhatnak az üzletekben, mert az egyes áruházak térképei is fent vannak. Amennyiben pedig csatlakozni kívánnak az Auchan időről időre meghirdetett jótékonysági akcióihoz, szintén ezen a felületen tudnak egyszerűen, megbízhatóan és követhetően adományozni Bizalompontjaikból.
A Bizalomkártyás ajánlatok hetente újulnak meg. A törzsvásárlók csütörtöktől az azt követő szerdáig akár 30-50%-os kedvezményt is kaphatnak a megjelölt termékekre, amelyek az áruházakban és az online rendeléseknél is érvényesek. Az online áruházban fiókkal történő bejelentkezés után érhetők el az ajánlatok, és amikor a kosárba helyezzük a terméket, automatikusan a kedvezményes ár jelenik meg és adódik hozzá a rendelés végösszegéhez. Az áruházakban pedig a kasszánál vonják le a kedvezményeket a kártyatulajdonosoknak.
Az ajánlatok mellett később levásárolható pontok is járnak a vásárlások után. 1000 elköltött forint után 5 Bizalompont (tranzakciónként maximum 500 pont). Ez ugyanúgy érvényes az áruházi bevásárlásokra, mint az online költésekre, vagy az Auchan kutakon történő tankolásra. Az összegyűlt pontokat egy következő vásárlás alkalmával fel lehet használni, 1 Bizalompont egy forintot ér, annyi kötöttség van csak, hogy a vásárlás összértékének maximum 90%-a fizethető ki a pontokkal.
Két vásárlói rétegének külön is szeretne segíteni az Auchan azzal, hogy bizonyos napokon a vásárlásaik után háromszoros mennyiségű pontot ad, így a nyugdíjasok hétfőnként, a legalább egy 18 év alatti gyermeket nevelő családosok pedig péntekenként kapnak több levásárolható Bizalompontot. A kiemelt napokra szintén a Bizalomprogram fiókban lehet regisztrálni.
Nem több pontot, de további kedvezményes termékajánlatot kaphatnak a várandós kismamák és a hat év alatti gyermeket nevelők.
Az pedig már szó szerint csak hab a tortán, hogy a születésnaposok kupont és kedvezményt kapnak a tortavásárlásukra. A nyereményjátékok és kuponakciók is egyre inkább a Bizalom platformra terelődnek a kényelem mellett azért is, hogy a vállalat fenntarthatósági szempontjai a papírhasználat csökkentésével is érvényesüljenek.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Megújult a debreceni Auchan áruház
A jövőben megújult formában várja a vásárlókat a debreceniek egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >