Kiemelt figyelmet fordít a hazai termékekre a TISZA-COOP
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2024 verseny szakmai különdíját idén a TISZA-COOP Zrt. nyerte el, amit a cég rendkívüli büszkeséggel fogadott.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01 lapszámában olvasható.
A COOP-csoport üzletpolitikájában közel 30 éves alapítása óta stratégiai cél a hazai élelmiszergyártókkal való együttműködés, a versenyképes magyar termékek forgalmazása. Ennek eredményeként hosszú évek óta stabilan 80% felett van a polcokon a hazai termékek aránya. Több mint 900 saját márkás termékének gyártása során elsősorban magyar beszállítókkal működik együtt, aminek köszönhetően üzleteiben 90%-ot meghaladó ebben a termékkörben a magyar termékek aránya. A „Magyar Termék” védjeggyel ellátott, 100%-ban magyar alapanyagból, Magyarországon készülő, összesen 117 saját márkás terméket 20 különböző beszállító biztosítja a cégnek.
Az 1992-ben alapított TISZA-COOP Zrt. Magyarország COOP-üzleteit ellátó logisztikai központok legnagyobbja. A vállalkozás nagykereskedelmi-logisztikai szolgáltatást végez 12 vármegye COOP-hálózatához tartozó félezer élelmiszer- és vegyi áru-kiskereskedelmi bolt számára. A társaság 2023. évi értékesítési árbevétele 71,7 milliárd forint, két legnagyobb tulajdonosa a szolnoki székhelyű COOP Szolnok Zrt. és a jászberényi székhelyű CO-OP Star Zrt.
A hazai előállítású termékek ismertségének és népszerűségének növelésére az utóbbi években, így 2024 júniusában is promóciót szervezett az általa kiszolgált üzletekben 12 szállító 35 „Magyar Termék” védjegyes termékeiből. A magyar kisüzemi termékek piacra jutását és ismertségét segítendő létrehozta a TALLÉR termékcsaládot, mely kiváló minőségével, házias ízvilágával és kimagasló ár-érték arányával nagy népszerűségnek örvend a fogyasztók körében. Kizárólag olyan gyártókat választottak, akik évek óta partnereik, és kiemelt figyelmet fordítanak arra, hogy jó és ellenőrzött minőségű alapanyagokkal dolgozzanak. A termékválaszték bővítése folyamatos a fogyasztói igények figyelembevételével. Minden üzletben kiemelt figyelmet fordítanak a hazai termékek bemutatására, forgalmazására, melyet egyre több üzletben kiegészít és színesít a helyi kötődésű kézműves termelők egyedi portfóliója. A hazai előállítású, magyar termékek nemzetgazdasági, tradicionális, minőségi indokok miatt, és természetesen érzelmi megfontolásból is kiemelten kezelendők a társaságnál. Hangsúlyozzuk, hogy a vidék megtartó ereje az ott előállított termékeken keresztül, a vidéki munkahelyek, a vidéki vásárlóerő és a vidéki kereskedelem fenntarthatósága szempontjából egy körkörös egymásra utaltságban levő értéklánc.
2022-ben megkezdte működését a korszerű és minőségi vásárlási élményt biztosító Coop Szuper Plusz boltkategória, amely a legszélesebb választékkal, funkcionális és egészségtudatos termékkörrel és folyamatos akciókkal várja a vásárlókat. A TISZA-COOP Zrt. az általa kiszolgált élelmiszerboltok közül 24 Szuper Plusz kategóriájú üzletet lát el áruval. //
Kapcsolódó cikkeink
Lendületet vett a növényi alapú élelmiszerek eladása Európában
Lendületesen ível felfelé a növényi alapú élelmiszerek forgalma Európában, mely…
Tovább olvasom >Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >