Kiemelt figyelmet fordít a hazai termékekre a TISZA-COOP
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2024 verseny szakmai különdíját idén a TISZA-COOP Zrt. nyerte el, amit a cég rendkívüli büszkeséggel fogadott.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01 lapszámában olvasható.
A COOP-csoport üzletpolitikájában közel 30 éves alapítása óta stratégiai cél a hazai élelmiszergyártókkal való együttműködés, a versenyképes magyar termékek forgalmazása. Ennek eredményeként hosszú évek óta stabilan 80% felett van a polcokon a hazai termékek aránya. Több mint 900 saját márkás termékének gyártása során elsősorban magyar beszállítókkal működik együtt, aminek köszönhetően üzleteiben 90%-ot meghaladó ebben a termékkörben a magyar termékek aránya. A „Magyar Termék” védjeggyel ellátott, 100%-ban magyar alapanyagból, Magyarországon készülő, összesen 117 saját márkás terméket 20 különböző beszállító biztosítja a cégnek.
Az 1992-ben alapított TISZA-COOP Zrt. Magyarország COOP-üzleteit ellátó logisztikai központok legnagyobbja. A vállalkozás nagykereskedelmi-logisztikai szolgáltatást végez 12 vármegye COOP-hálózatához tartozó félezer élelmiszer- és vegyi áru-kiskereskedelmi bolt számára. A társaság 2023. évi értékesítési árbevétele 71,7 milliárd forint, két legnagyobb tulajdonosa a szolnoki székhelyű COOP Szolnok Zrt. és a jászberényi székhelyű CO-OP Star Zrt.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/MELL_MT_PR_Coop-nivodi_opt-300x200.jpeg)
A díjat átvették: Mezei János, a CO-OP Star kereskedelmi igazgatója és Fekete Tibor, a COOP Szolnok vezérigazgatója
A hazai előállítású termékek ismertségének és népszerűségének növelésére az utóbbi években, így 2024 júniusában is promóciót szervezett az általa kiszolgált üzletekben 12 szállító 35 „Magyar Termék” védjegyes termékeiből. A magyar kisüzemi termékek piacra jutását és ismertségét segítendő létrehozta a TALLÉR termékcsaládot, mely kiváló minőségével, házias ízvilágával és kimagasló ár-érték arányával nagy népszerűségnek örvend a fogyasztók körében. Kizárólag olyan gyártókat választottak, akik évek óta partnereik, és kiemelt figyelmet fordítanak arra, hogy jó és ellenőrzött minőségű alapanyagokkal dolgozzanak. A termékválaszték bővítése folyamatos a fogyasztói igények figyelembevételével. Minden üzletben kiemelt figyelmet fordítanak a hazai termékek bemutatására, forgalmazására, melyet egyre több üzletben kiegészít és színesít a helyi kötődésű kézműves termelők egyedi portfóliója. A hazai előállítású, magyar termékek nemzetgazdasági, tradicionális, minőségi indokok miatt, és természetesen érzelmi megfontolásból is kiemelten kezelendők a társaságnál. Hangsúlyozzuk, hogy a vidék megtartó ereje az ott előállított termékeken keresztül, a vidéki munkahelyek, a vidéki vásárlóerő és a vidéki kereskedelem fenntarthatósága szempontjából egy körkörös egymásra utaltságban levő értéklánc.
2022-ben megkezdte működését a korszerű és minőségi vásárlási élményt biztosító Coop Szuper Plusz boltkategória, amely a legszélesebb választékkal, funkcionális és egészségtudatos termékkörrel és folyamatos akciókkal várja a vásárlókat. A TISZA-COOP Zrt. az általa kiszolgált élelmiszerboltok közül 24 Szuper Plusz kategóriájú üzletet lát el áruval. //
Kapcsolódó cikkeink
A nyár a Balatoné
Az idei nyáron a teljes magyarországi vendégéjszakák majdnem harmadát a…
Tovább olvasom >Európai Turizmus Fórum
Az Európai Unió Tanácsa soros elnökségének diplomáciai eseményei között zajlott…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >