Kiemelkedő évet zárt a SPAR
A csoport éves konszolidált forgalma a 2008-as üzleti évben 374,17 milliárd forint volt, ez 31,53 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest, jelentette be a cég sajtótájékoztató keretében.A SPAR, a Kaiser’s, a City SPAR szupermarketek, az INTERSPAR hipermarketek és a Plus áruházak összes eladóterének nagysága 2008 végén 384 817 négyzetméter volt. Ebből az INTERSPAR áruházak 124 539 négyzetméterrel részesednek, míg a SPAR szupermarketek 119 024, a Kaiser’s szupermarketek 26 444, a Plus áruházak pedig 114 810 négyzetméter eladótérrel rendelkeznek.
A 2007-es év végi adathoz képest – nagyrészt a Plus átvételének köszönhetően – összesen 126 129 négyzetméterrel nőtt a SPAR egységek eladóterének nagysága. 2007-ben a SPAR Csoport átlépte a 200-as üzletszámot, 2008 év végén pedig az általa országosan üzemeltetett egységek száma már összesen 391 volt. A SPAR töretlen, dinamikus expanziója eredményeként az előző évihez képest 187 egységgel nőtt a SPAR üzletek száma, 8 meglévő áruház pedig teljes modernizálás után újranyitott. A csoport aktív dolgozóinak száma egy év alatt 4204 foglalkoztatottal növekedett, és 2008 végére elérte a 14 814 főt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >