Kiegyensúlyozottabb lett a citromlépiac
A citromlé szezonja korábban nagyjából fedte a teáét, hiszen elsősorban annak ízesítésére szolgált. Ma már nyáron is egyre többen használják limonádéhoz vagy házilag készített jegesteához, így eladásai kiegyensúlyozottabban alakulnak az év folyamán.
Az Olympos márka hosszú évek óta a legerősebb szereplő a citromlépiacon.
– A legkedveltebb az 1 literes kiszerelésű 50%-os Olympos citromlé, de a termék kapható még 1,5-es és 0,5-ös méretben is, ezekből darabban mérve hasonló mennyiség fogy el – tudjuk meg Várkonyi Vilmostól, a Maspex Olympos Kft. group brand menedzserétől. – A zöld citrom kedvelőinek, illetve főként saláták és egyéb ételek készítéséhez ajánljuk az Olympos lime ízesítőt, szintén 50% gyümölcstartalommal.
Ezen a piacon is erős az árérzékenység: más termékkörökhöz hasonlóan itt is leginkább az árkedvezménynek, illetve ehhez kapcsolódó újságos megjelenésnek és másodlagos kihelyezésnek van eladásösztönző hatása.
– Az Olympos citromlé fő kommunikációs üzenete, hogy a mindenki által ismert Olympos márka ma is ugyanazt a minőséget képviseli, mint sok évvel ezelőtt, így méltán része életünk örömteli hétköznapjainak – fogalmazza meg Várkonyi Vilmos. – Idén hosszú évek óta először televíziós reklámkampánnyal népszerűsítettük a márkát. Emellett rendszeresen használjuk a jól bevált eladáshelyi eszközöket, a display-s és másodlagos kihelyezésekkel egybekötött árakciós aktivitást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új korszak a streamingben: 2,4 millió magyar gamer és a márkák találkozása
A Publicis Groupe Hungary kizárólagos partnerként csatlakozott az inStreamly platformhoz…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >