Kiegyensúlyozottabb lett a citromlépiac
A citromlé szezonja korábban nagyjából fedte a teáét, hiszen elsősorban annak ízesítésére szolgált. Ma már nyáron is egyre többen használják limonádéhoz vagy házilag készített jegesteához, így eladásai kiegyensúlyozottabban alakulnak az év folyamán.
Az Olympos márka hosszú évek óta a legerősebb szereplő a citromlépiacon.
– A legkedveltebb az 1 literes kiszerelésű 50%-os Olympos citromlé, de a termék kapható még 1,5-es és 0,5-ös méretben is, ezekből darabban mérve hasonló mennyiség fogy el – tudjuk meg Várkonyi Vilmostól, a Maspex Olympos Kft. group brand menedzserétől. – A zöld citrom kedvelőinek, illetve főként saláták és egyéb ételek készítéséhez ajánljuk az Olympos lime ízesítőt, szintén 50% gyümölcstartalommal.
Ezen a piacon is erős az árérzékenység: más termékkörökhöz hasonlóan itt is leginkább az árkedvezménynek, illetve ehhez kapcsolódó újságos megjelenésnek és másodlagos kihelyezésnek van eladásösztönző hatása.
– Az Olympos citromlé fő kommunikációs üzenete, hogy a mindenki által ismert Olympos márka ma is ugyanazt a minőséget képviseli, mint sok évvel ezelőtt, így méltán része életünk örömteli hétköznapjainak – fogalmazza meg Várkonyi Vilmos. – Idén hosszú évek óta először televíziós reklámkampánnyal népszerűsítettük a márkát. Emellett rendszeresen használjuk a jól bevált eladáshelyi eszközöket, a display-s és másodlagos kihelyezésekkel egybekötött árakciós aktivitást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >