„Kidobta” logóját a KitKat, hogy az újrahasznosítást népszerűsítse
A KitKat átmenetileg lecserélte logóját annak érdekében, hogy a helyes újrahasznosításra tanítsa az ausztrálokat.

Logó helyett lecke
A lépés a „Give the Planet a Break” kampány része, s célja az, hogy a KitKat inspirálta újrahasznosításra buzdító logó felhívja a figyelmet arra, hogyan kell a „puha” műanyagokat megfelelően gyűjteni az erre kihelyezett szelektív kukákba.
A KitKat kutatása szerint az ausztrálok 48%-a helytelenül szelektálja a szemetet.
Inside FMCG
Kapcsolódó cikkeink
A Bunge csökkenti műanyagfelhasználását az olajospalack-csomagolás optimalizálásával Magyarországon
A martfűi gyárban előállított, újratervezett palackok darabonként 11 százalékkal kevesebb…
Tovább olvasom >Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád
A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek…
Tovább olvasom >NGM: már több mint félszáz cég fejlesztési terveiről született döntés a Demján Sándor Tőkeprogramban
Brüsszel nyomásgyakorlása ellenére a kormány mindent megtesz a hazai kkv-k…
Tovább olvasom >