„Kidobta” logóját a KitKat, hogy az újrahasznosítást népszerűsítse
A KitKat átmenetileg lecserélte logóját annak érdekében, hogy a helyes újrahasznosításra tanítsa az ausztrálokat.

Logó helyett lecke
A lépés a „Give the Planet a Break” kampány része, s célja az, hogy a KitKat inspirálta újrahasznosításra buzdító logó felhívja a figyelmet arra, hogyan kell a „puha” műanyagokat megfelelően gyűjteni az erre kihelyezett szelektív kukákba.
A KitKat kutatása szerint az ausztrálok 48%-a helytelenül szelektálja a szemetet.
Inside FMCG
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a KitKat táblás változata – Három ízben is elérhető az ikonikus édesség
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Változnak a PET-palackok: több újrahasznosított műanyag kerül beléjük
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >90 éves idén a KitKat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >FAO: csökkentek a globális élelmiszerárak szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szigor jön a trappista és a vadkovászos fronton – új rendelet védi a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >