„Kidobta” logóját a KitKat, hogy az újrahasznosítást népszerűsítse
A KitKat átmenetileg lecserélte logóját annak érdekében, hogy a helyes újrahasznosításra tanítsa az ausztrálokat.

Logó helyett lecke
A lépés a „Give the Planet a Break” kampány része, s célja az, hogy a KitKat inspirálta újrahasznosításra buzdító logó felhívja a figyelmet arra, hogyan kell a „puha” műanyagokat megfelelően gyűjteni az erre kihelyezett szelektív kukákba.
A KitKat kutatása szerint az ausztrálok 48%-a helytelenül szelektálja a szemetet.
Inside FMCG
Kapcsolódó cikkeink
A Bunge csökkenti műanyagfelhasználását az olajospalack-csomagolás optimalizálásával Magyarországon
A martfűi gyárban előállított, újratervezett palackok darabonként 11 százalékkal kevesebb…
Tovább olvasom >Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eltérően értelmezi a versenyhivatal vizsgálatainak eredményeit a kereskedelmi szövetség és a versenyhatóság
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) szerint a Gazdasági Versenyhivatal (GVH)…
Tovább olvasom >Rovaralapú élelmiszerek: miért nem váltják le a hagyományos húsokat?
Bár az utóbbi években a rovartenyésztést a hagyományos hústermelés környezetbarát…
Tovább olvasom >GKI-elemzés: Erősödő vendégforgalom
2025 első félévében a turisztikai szálláshelyeken közel 8,2 millió vendég…
Tovább olvasom >