„Kidobta” logóját a KitKat, hogy az újrahasznosítást népszerűsítse
A KitKat átmenetileg lecserélte logóját annak érdekében, hogy a helyes újrahasznosításra tanítsa az ausztrálokat.

Logó helyett lecke
A lépés a „Give the Planet a Break” kampány része, s célja az, hogy a KitKat inspirálta újrahasznosításra buzdító logó felhívja a figyelmet arra, hogyan kell a „puha” műanyagokat megfelelően gyűjteni az erre kihelyezett szelektív kukákba.
A KitKat kutatása szerint az ausztrálok 48%-a helytelenül szelektálja a szemetet.
Inside FMCG
Kapcsolódó cikkeink
KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >Raisz Anikó: a cél nem a műanyag betiltása, hanem azok biztonságos és fenntartható használatának elősegítése
A cél nem a műanyagok betiltása, hanem azok biztonságos és…
Tovább olvasom >A Formula-1-ben debütál a KitKat
A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >