Kicsit gyöngült a Pepsi-profit 2009-hez képest
A PepsiCo Inc. bejelentette, hogy a második negyedéves profitja 3%-kal 1,6 milliárd dollárra, azaz a részvényenkénti 98 centre esett vissza az egy évvel korábbi 1,7 milliárd, részvényenkénti 1,06 dollárhoz képest.
A vállalat árbevétele 14,8 milliárd dollárt tett ki, mely 4,2 milliárd dollárral haladja meg a tavalyi értéket, ám ez a két palackozójának felvásárlásából következik. A Wall Street elemzői 14,1 milliárd dolláros árbevételre számítottak részvényenkénti 1,09 dolláros profitérték mellett. A 2010-es pénzügyi évre nézve a vállalat 11-13%-os növekedést kíván elérni a 2009-es részvényenkénti 3,71 dolláros értékhez képest – közli a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >