Kicsit gyöngült a Pepsi-profit 2009-hez képest
A PepsiCo Inc. bejelentette, hogy a második negyedéves profitja 3%-kal 1,6 milliárd dollárra, azaz a részvényenkénti 98 centre esett vissza az egy évvel korábbi 1,7 milliárd, részvényenkénti 1,06 dollárhoz képest.
A vállalat árbevétele 14,8 milliárd dollárt tett ki, mely 4,2 milliárd dollárral haladja meg a tavalyi értéket, ám ez a két palackozójának felvásárlásából következik. A Wall Street elemzői 14,1 milliárd dolláros árbevételre számítottak részvényenkénti 1,09 dolláros profitérték mellett. A 2010-es pénzügyi évre nézve a vállalat 11-13%-os növekedést kíván elérni a 2009-es részvényenkénti 3,71 dolláros értékhez képest – közli a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >