Kibővíti saját márkás termékeit a SPAR Sri Lanka
Ötven új saját márkás terméket dobott piacra a SPAR Sri Lanka, hogy még változatosabbá tegye kínálatát.

Még több saját márkás termékből válogathatnak a vásárlók
Az új termékek a SPAR Internationaltól származnak, amelyek többek között tartalmazzák az olasz Taste the World (Kóstold meg a világot – a szerk.) sorozatot.
Minden saját márkás termék könnyen felismerhető, vonzó külsőt kap, valamint dedikált display standeket.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Továbbra is alacsony Magyarországon az egyszer használatos műanyagok újrahasznosításának aránya
A környezetbe kerülő műanyagok épp az előnyös használati tulajdonságaik miatt…
Tovább olvasom >MBH Bank: 1,1 százalékos növekedés várható az idei évben
A vámháború fennálló kockázatai jelentősen korlátozzák a hazai növekedési kilátásokat,…
Tovább olvasom >5-10 ezer forint közötti az átlagos gyereknapi ajándék
Egy friss kutatás szerint a magyar szülők többsége gyereknapon már…
Tovább olvasom >