Kibővíti saját márkás termékeit a SPAR Sri Lanka
Ötven új saját márkás terméket dobott piacra a SPAR Sri Lanka, hogy még változatosabbá tegye kínálatát.

Még több saját márkás termékből válogathatnak a vásárlók
Az új termékek a SPAR Internationaltól származnak, amelyek többek között tartalmazzák az olasz Taste the World (Kóstold meg a világot – a szerk.) sorozatot.
Minden saját márkás termék könnyen felismerhető, vonzó külsőt kap, valamint dedikált display standeket.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >GVH-intézkedés: Több mint száz kistermelő és új munkahelyek a SPAR-nál
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fellépése nyomán több mint száz hazai…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >