Kibővíti saját márkás termékeit a SPAR Sri Lanka
Ötven új saját márkás terméket dobott piacra a SPAR Sri Lanka, hogy még változatosabbá tegye kínálatát.

Még több saját márkás termékből válogathatnak a vásárlók
Az új termékek a SPAR Internationaltól származnak, amelyek többek között tartalmazzák az olasz Taste the World (Kóstold meg a világot – a szerk.) sorozatot.
Minden saját márkás termék könnyen felismerhető, vonzó külsőt kap, valamint dedikált display standeket.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje
A SPAR 1990-ben jelent meg a magyar piacon, és első…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >