Kibővíti saját márkás termékeit a SPAR Sri Lanka
Ötven új saját márkás terméket dobott piacra a SPAR Sri Lanka, hogy még változatosabbá tegye kínálatát.

Még több saját márkás termékből válogathatnak a vásárlók
Az új termékek a SPAR Internationaltól származnak, amelyek többek között tartalmazzák az olasz Taste the World (Kóstold meg a világot – a szerk.) sorozatot.
Minden saját márkás termék könnyen felismerhető, vonzó külsőt kap, valamint dedikált display standeket.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >SPAR: stratégiai válasz a munkaerőpiaci kihívásokra a belső fejlesztés erejével
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja: a Talent Expand…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >