Kibővíti környezetbarát termékeinek sorát a Waitrose
Egy mosózsákkal és egy „ökotojással” bővítette a Waitrose környezetbarát termékeit. A cég az egyre erősödő, tudatos vásárlói igényekre válaszul dobta piacra az újdonságokat
A Waitrose üzleteiben az utóbbi időben 40 százalékkal nőtt a környezetre nem ártalmas mosótermékek eladási aránya, hiszen a vásárlók körében egyre komolyabb tényező a fenntarthatóság.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával működő bevásárlókocsikat tesztel a brit Waitrose
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megújult arculattal jelentkezik a MARTINI®
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Signature 40 – a régió új közös nyelve: Interjú Nagy Mártonnal és Vaszary Ádámmal a Signature Platform 2026-os új dimenziójáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
