Kibővíti eladóvédelmi programját Magyarországon a PayPal
Kiterjeszti eladóvédelmi programját a PayPal – tudta meg a Pénzcentrum a fizetési rendszert üzemeltető vállalkozástól.
Magyarországon is kiterjeszti eladóvédelmi programjának érvényességi körét a PayPal. Ezt a védelmi lehetőséget eddig csak a fizikai árucikkeket értékesítő vállalkozások vehették igénybe, mostantól azonban a különböző szolgáltatásokkal (például belépőjegyeket, vagy utazásokat értékesítő) kereskedők számára is elérhető lesz.
Ez a program két csalási típus ellen nyújt védelmet a vállalkozások számára:
Az egyik eset, amikor a vásárló tisztességtelen szándékkal azt állítja, hogy a tudta nélkül történt a kifizetés a számlájáról (például hackertámadás áldozata lett).
A másik pedig, amikor a vásárló azt állítja, hogy a kifizetett szolgáltatást nem kapta meg.
Ilyen esetekben a vásárlók visszatérítésért folyamodhatnak bankjuknál, azonban a PayPal Eladóvédelmi Program a hatálya alá eső tranzakciók teljes összegére kiterjedően biztosítja az eladó felet. A program kibővítése kapcsán megkerestük a PayPal-t:
Számos innovatív céggel vagyunk kapcsolatban, különösen a közép-kelet-európai régióban, amelyek immateriális árucikkeket és szolgáltatásokat is értékesítenek, de nem csak a helyi piacokon, hanem szerte az egész világon. A PayPal kibővített eladóvédelmi programjának köszönhetően mostantól már a magyar vállalkozások és szabadúszók is kisebb kockázattal értékesíthetnek a világ bármely pontján, ami további teret nyit számukra a növekedés előtt
– mondta el a Pénzcentrumnak Matt Komorowski, a PayPal észak- és közép-európai régióért felelős ügyvezető igazgatója.
Ez az új megoldás tehát a vállalkozásoknak nemcsak a védelem miatt lesz jó, hanem azért, mert így a cégek könnyebben hódíthatnak meg új külföldi piacokat.(penzcentrum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Már elérhető a hazai fejlesztésű qvik mobilfizetési megoldás a magyar üzletlánc egyes Príma üzleteiben
Magyarország egyik legjelentősebb hazai tulajdonú kiskereskedelmi láncának egyes Príma üzleteiben…
Tovább olvasom >Növekvő biztonságtudatosság az online vásárlásban
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre…
Tovább olvasom >A PayPallel együttműködve kínál a Co-op több online fizetési lehetőséget
Partnerségre lépett a Co-op a PayPal digitális fizetési szolgáltatóval, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >