Kiadta a Google a hazai adatokat: hogyan mozognak a magyarok a koronavírus-járvány alatt?
Az áprilisi összegzés után májusban is kiadta a közösségi mobilitási jelentését a Google, amelyből kiderül, a koronavírus-járvány miatt hozott intézkedések hatására milyen változások tapasztalhatók a felhasználók által felkeresett helyek – például élelmiszerboltok és parkok – látogatottságában. A cég a világ 131 országában összesítette az adatokat, a hazánkra vonatkozó információkat innen lehet (PDF formátumban) letölteni.
Kapcsolódó cikkeink
Lendületvesztés itthon vs. szárnyaló Temu
A hazai e-kereskedelmi piac nem mutat jelentős növekedést, és ez…
Tovább olvasom >Ezekért a termékekért rohamoznák meg a boltokat, ha jönne egy katasztrófa
A koronavírus-járvány tanulsága alapján fontos felkészülni a váratlan eseményekre, legyen…
Tovább olvasom >10 éves a Craft Conference: Budapestre érkezik a Google, a Spotify és az OpenAI is
Ami a technológiai innovációnak a CES, az a szoftverfejlesztésnek a Craft –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >