Ki mit tud?
Termékek, szolgáltatások, szervizCom-Passz
Visual Restaunt® szoftver különleges egyedi igények kielégítésére is alkalmas, étteremnagyságtól függetlenül – egyszerű kezelhetőség, könnyű áttekinthetőség, megbízható működés.
A „segítségnyújtó és problémamegoldó szolgáltatás” ügyfelek számára az első két hónapban ingyenesen. A két hónap letelte után ez a szolgáltatás munkaidőn kívüli átalánydíjas vagy eseti díjazásos formában fizetős. A hardvereszközökre típustól függően 1-3 éves helyszíni garancia.
DreamCreator
Éttermi és szállodai ügyviteli szoftverek és hardvereszközök, könnyen áttekinthető felületekkel, pontos és átlátható kép a készletről és forgalomról. Telepítés, betanítás és 12 hónapra nyomon követés.
Átalánydíjas szolgáltatásban hardvereszközök rendszerfelügyelete, illetve akár kellékanyagok szállítása. A rendszer-felügyeleti szolgáltatás keretében a hardvereszközök meghibásodása esetén csereeszköz.
Enterprise System
Vendéglátó-ipari ügyviteli rendszerek mindenfajta vendéglátóhely és ételkiszállító cég számára, ezek folyamatos fejlesztése és karbantartása, valamint egyedi igények kiszolgálása.
Személyes helyszínfelmérések és szoftverbemutatók során konzultáció az üzlettulajdonosokkal, szoftvertelepítés és betanítás a helyszínen, nonstop ügyfélszolgálat.
Hotel Informatika
MATRIX éttermi rendszer – minden üzletben a vendéglátóegység igényeinek megfelelően kialakítva. Érintőképernyős megoldások a vendéglátóipar számára gyártott célgépeken. Az éttermi rendszerhez kapcsolható kézi pincérterminálok.
24 órás szerviz – internetes, szükség esetén helyi hibaelhárítás. Ügyfelek részére cserekészülék. Átalánydíjas karbantartási szerződéssel rendelkezőknek korlátlan tanácsadás munkaidőben és ingyenes szerviz.
Kamex
MultiStore éttermi szoftver – egyszerű használatra kifejlesztve, célpiaca főként a kis éttermek, kávézók, ahol maximum 3 terminál beépítésére van lehetőség. Készletkezelés, rendelés, számlázás, eredményességi kimutatás, gyors leltár, távoli gépről végezhető adminisztráció.
Szoftverbetanítás, telefonos és internetes segítségnyújtás. Komolyabb hardverhiba esetén helyszíni szerviz. A szoftver legújabb verzióit jelentős kedvezménnyel vásárolhatják meg korábbi ügyfelek.
Szintézis
Komplett rendszer, ami magában foglalja a hardvereket, a hálózatépítést, a szolgáltatásokat (telepítés, oktatás), és az utólagos támogatást. Saját „éttermi segédprogram”, az igények változásának megfelelően folyamatosan fejlesztve.
A rendszer régebbi verziójának használói kedvezőbben juthatnak hozzá a legújabb fejlesztésekhez. Az ország majdnem minden nagyvárosában kirendeltség. Az ügyfélszolgálat táveléréssel hárítja el a bejelentett hibákat, ha erre nincs lehetőség, szervizesek mennek ki a helyszínre.
UCS
Fémburkolatú, passzív hűtéses érintőképernyős pincérgépek. R-Keeper szoftver segítségével korrekt és részletes nyomtatott nyugta és francia blokk, pontos raktárkészlet és pincérelszámoltatás.
Helyszíni oktatás több alkalommal. Tanácsadás, komplett rendszer-üzemeltetés. A két év garanciaidőn belül és kívül igény szerint szervizcsomagok kialakítása – akár 1 órán belül hibaelhárítás.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rendhagyó Fórum a CEONET Klub és az Egyensúly Intézet együttműködésében
November 12-én a Zwack Ház Füves Bárjában rendezték meg azt…
Tovább olvasom >Cukorbetegség világnapja: metrómegállókban ellenőrizhetjük a vércukorszintünket
Utazás közben is tehetnek az egészségükért azok, akik november 14-én,…
Tovább olvasom >Szivárványból hajtogatott bagel – A nap videója
Színpompás másfél perces film arról, hogyan készül Brooklyn (és valószínűleg…
Tovább olvasom >