K&H SZÉP Kártya: közel háromezer elfogadóhellyel kezdték meg az együttműködést
A K&H-nál mintegy hétezer vállalkozás jelezte eddig igényét a K&H SZÉP Kártya programban való részvételre, az elmúlt hónapban közel háromezer elfogadóhellyel kezdték meg az együttműködést, a szerződések megkötését – mondta Bába Ágnes, a K&H Bank vezérigazgató-helyettese a hitelintézet szerdai sajtótájékoztatóján.
Körtvélyessy László, a Nemzetgazdasági Minisztérium Széchenyi Pihenő Kártya (SZÉP Kártya) kibocsátásáért felelős miniszteri biztosa emlékeztetett: 2012. január 1-jén életbe lépett a Széchenyi Pihenő Kártya új szabályozása, amelynek értelmében egyrészt megemelkedett a kártyával igénybe vehető szolgáltatások keretösszege 450 ezer forintra, másrészt a kártyát szálláshely-szolgáltatásra, meleg étkezésre, illetve szabadidős, egészségmegőrző célra is igénybe vehetik a munkavállalók. A SZÉP kártya „három zsebében” a fizetőszálláshelyek igénybe vételére maximum 450 ezer forint áll rendelkezésre, meleg étkezésre évente maximum 150 ezer forintot igényelhetnek a munkavállalók, rekreációs célra éves szinten maximum 75 ezer forint a keret a teljes összegből.
Bába Ágnes elmondta: a K&H az elmúlt év végén lépett a SZÉP Kártya kibocsátására jogosult intézmények sorába. A vezérigazgató-helyettes kifejtette: a K&H kiterjedt kis- és középvállalati, valamint nagyvállalati ügyfélkörére alapozva jelentős növekedést vár a következő hónapokban a kártya-szerződéskötések terén. Az elfogadói oldalon a K&H elsők között a Danubius Hotels Grouppal kötött megállapodást, és jelenleg közel háromezer elfogadóhellyel zajlanak a szerződéskötések.
A bank az egyik legnagyobb bankkártya elfogadó POS hálózattal rendelkezik Magyarországon, és 17 százalékos részesedése van mind a belföldi, mind a nemzetközi forgalom szempontjából fontos fizető szálláshelyek között – emelte ki a vezérigazgató-helyettes.
Azoknak a munkáltatóknak, amelyek a 2012-re kafetéria rendszerükbe beépítették a SZÉP Kártyát, először szerződniük kell a SZÉP Kártya kibocsátójával, a szerződés megkötése után elektronikusan rendelhetik meg a kártyát munkavállalóik számára. A SZÉP Kártya partnerek számára kialakított szolgáltatási csomagok a bankkártyák elfogadásához hasonló fizetési gyakorlat alapján működnek, a kártyatulajdonosok egy online felületen bármikor ellenőrizni tudják költéseiket, egyenlegüket – ismertette Bába Ágnes. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyarországi vallásturizmus az európai élvonalba tartozik
Az Európai Unió országait megnézve kijelenthetjük, hogy a magyarországi vallásturizmus,…
Tovább olvasom >Megújul a Tiszafüredi Szabadvízi Strand és környezete
Megújul 300 millió forintból a Tiszafüredi Szabadvízi Strand és környezete,…
Tovább olvasom >Közülük választják ki az idei Év Bortermelőjét
Lezárult Az Év Bortermelője Magyarországon díj 2024-es jelölési szakasza. 850…
Tovább olvasom >