K&H: nemzetközi elismerést kapott a nyugdíjfókuszú influenszerkampány
A K&H tavalyi edukációs kampánya, a „Csingisz nyugdíjkihívása”, Bronz Drum díjat nyert a Golden Drum nemzetközi reklámfesztiválon. A kampányban Csingisz vállalta, hogy egy hónapig próbál megélni az átlagnyugdíjból, így saját élményein keresztül mutatta be, milyen kihívásokkal szembesülnek a magyar nyugdíjasok.
A kreatív megközelítés célja az volt, hogy felhívja a fiatalok figyelmét a tudatos nyugdíj-előtakarékosság fontosságára – a közönség és a szakma elismerése pedig azt bizonyítja, hogy a téma hiteles, közérthető formában is megszólítható. Olyannyira, hogy a nyugdíjfókuszú influenszerkampányt idén is megrendezte a pénzintézet, ezúttal már úgy, hogy Csingisz mellé több influenszer csatlakozott.
Komoly elismerésben részesült a K&H a Golden Drumon, Európa egyik legrangosabb reklám- és kreatívipari versenyén, amelyen több mint 40 országból neveznek ügynökségek és márkák. A K&H kampánya kiérdemelte a Bronz Drum díjat, emellett két további kategóriában is bekerült a döntősök közé.
A mostani elismerés is bizonyítja, hogy a nyugdíjkérdés kiemelten fontos Magyarországon és szerte a világon. Emellett pedig utal arra is, hogy megfelelő kreatív megoldásokkal a fiataloknak is be lehet mutatni az öngondoskodás fontosságát, annak ellenére, hogy sokan közülük nem feltétlenül gondolnak még az időskorra. A tavalyi sikert követően a K&H idén is folytatta influenszeres aktivitásait, amelyekben hétköznapi élethelyzeteken keresztül mutatják be, hogyan lehet tudatosan tervezni a pénzügyeket – legyen szó akár megtakarításról, akár a biztosítási védelemről.
Mobilra költözött a többség
A digitális biztosítási megoldások iránti érdeklődés egyre erősebb a K&H adatai szerint. A 35–50 éves korosztály adja a mobilon kötött nyugdíjbiztosítások több mint 70 százalékát. Ez a csoport már stabil jövedelemmel és hosszabb távú pénzügyi célokkal rendelkezik, ami megkönnyíti a nyugdíjcélú megtakarítás elindítását és fenntartását. A nemek aránya közel kiegyenlített, ami szintén azt jelzi, hogy a tudatos tervezés mindkét nem számára fontos értékké vált.
A pénzügyekről élményszerűen
„A 35–50 éves korosztály különösen erős részvétele a nyugdíjbiztosítási piacon pedig rámutat arra, hogy ez a csoport már tapasztalatból tudja, mennyire fontos időben elkezdeni a megtakarítást a megszokott életszínvonal fenntartása érdekében”
– mondta Székely Pálma, a K&H Biztosító értékesítés és életbiztosítási üzletágának vezetője.
A szakember kiemelte, hogy a mostani díj nemcsak kreatív elismerés, hanem visszajelzés is arra, hogy a pénzügyi edukációt közérthetően és élményszerűen is lehet tálalni – olyan formában, ami valóban elér a fiatalabb generációkhoz.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: a nagyvállalatok több mint fele nagyberuházásait finanszírozná uniós forrásból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elemzői kommentár: mikor várható kamatcsökkentés?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre több fiatal él a K&H munkáshitelével
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Töretlen a hazai termékek sikere a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Rossmann-nál az ünnep a családról szól – december 24-én zárva tartanak az üzletek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vészek borzolják a baromfit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

