K&H: Hitelkártya egy perc alatt – új korszak a bankolásban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 08. 26. 07:41

A K&H Bank mesterséges intelligencián alapuló fejlesztései új szintre emelik az ügyfélélményt: már egy perc alatt igényelhető és megkapható a személyi kölcsön, a hitelkártya és a folyószámla-hitelkeret – teljesen digitálisan.

A cikk a Trade magazin 2025/8-9. lapszámában olvasható.

Németh Balázs
innovációs vezető
K&H

A generatív AI alkalmazása nemcsak a folyamatok gyorsaságát szolgálja: a fejlesztések során a bank célja az volt, hogy emberközeli, megbízható és segítőkész banki partnert hozzon létre digitális asszisztense, Kate személyében, „aki” személyre szabott tanácsokat ad, proaktívan segít a pénzügyekben, és fokozatosan egyre összetettebb feladatokat lát el. A háttérben pszichológiai és kommunikációs elvek mentén tervezett technológia dolgozik, amely folyamatosan tanul a felhasználói visszajelzésekből.

A K&H egy olyan digitális ökoszisztémát igyekszik kialakítani, ahol a pénzügyi asszisztens nem csak tranzakciókat kezel, hanem konkrét élethelyzetekre nyújt megoldást – például utazásszervezés vagy jegyvásárlás formájában is.

A bank már a csalásmegelőzés területén is alkalmazza az AI-t, amely képes a gyanús tranzakciókat valós időben kiszűrni, ezzel növelve az ügyfélbiztonságot.

Szemléletünk a banki szolgáltatásokat más iparágak megoldásaival kapcsolja össze – egy olyan ügyfélélményt hozva létre, amely túllép a hagyományos bankoláson – vázolta a bankcsoport vízióját Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője. //

Kapcsolódó cikkeink