K&H Bank: karácsonyi bevásárlás egyetlen érintéssel
A K&H Bank statisztikái szerint decemberben a bankkártyás vásárlások és készpénzfelvételek összege mintegy 10 százalékkal nő meg az előző hónapokhoz képest, a kártyás vásárlások száma pedig 12 százalékkal emelkedik ilyenkor. A karácsonyi vásárlást a K&H a PayPassTM technológiával ellátott, érintés nélküli bankkártyájának bevezetésével teszi egyszerűbbé.
Az új technológiával készülő PayPassTM bankkártyákat nem kell kiadni a kezünkből, elegendő csupán néhány centiméterre az érintés nélküli bankkártyás fizetésre alkalmas terminál elé (POS) helyezni. A tranzakció egy-két másodperc alatt megtörténik, a kártyás fizetés így még gyorsabb és kényelmesebb, jelentősen lecsökken a pénztáraknál történő várakozási idő.
Az érintés nélküli technológiát különösen a kis összegű vásárlásokra célszerű használni. Magyarországon az 5000 forint alatti fizetéséknél PIN kód megadására sincs szükség, és ilyenkor bizonylatot sem nyomtatnak, így a pénztárnál töltött idő még rövidebb lesz. Az K&H PayPassTM kártyákkal 5000 forint feletti összeget is lehet fizetni a szokásos módon, megadva a 4 jegyű PIN kódot, és ekkor már bizonylat is készül.
Jelenleg több mint 25.000 olyan elfogadó hely van Magyarországon, ahol érintés nélkül lehet bankkártyával fizetni. A K&H Bank több mint 8000 érintés nélküli fizetésre alkalmas terminált üzemeltet. A K&H Maestro PayPassTM bankkártya használható hagyományos POS terminálokon is, és alkalmas készpénzfelvételre, internetes vásárlásra valamint mobiltelefon egyenleg feltöltésre is.
A K&H a jövőben minden lakossági Maestro, MasterCard betéti és hitelkártyát K&H PayPassTM bankkártyán fog kibocsátani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: januárban 1,0 millió vendég közel 2,3 millió vendégéjszakát töltött el
2025 januárjában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,0…
Tovább olvasom >Lendülj formába idén tavasszal! – szakértői tippek az aktív életmódhoz
A tavasz közeledtével egyre többen érzik a vágyat, hogy új…
Tovább olvasom >A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal…
Tovább olvasom >