Kézműves gondoskodás egy nagyvállalat szakértelmével
A kaposvári KOMETA a város és Somogy megye egyik legnagyobb munkaadója, termékeivel nem csak itthon találkozhatunk, több mint 40 országba exportál is.

Giacomo Pedranzini
ügyvezető igazgató
KOMETA 99
– A teljes feldolgozási folyamat, a vágás, feldolgozás, érlelés, csomagolás itt zajlik Kaposváron. Innen kerülnek a fogyasztók asztalára szalámijaink, felvágottjaink, vagy akár Gyorsvacsora készítményeink. Büszkén viseljük a Hazai Feldolgozású Termék védjegyet – osztotta meg lapunkkal Giacomo Pedranzini, a KOMETA 99 Zrt. ügyvezető igazgatója.
„Kézműves gondoskodás egy nagyvállalat szakértelmével” – vallja az alpesi állattartó családból származó Pedranzini, ez a gondolkodás pedig a vállalat teljes működésére kihat a környezetvédelmi kérdésektől kezdve a felelős állattartáson át a termékfejlesztésekig.
A termelési lánc rövidítésével, a közeli termelők előnyben részesítésével csökkentik a környezetre gyakorolt negatív hatást. A KOMETA az első olyan hazai húsfeldolgozással és húsipari termékek gyártásával foglalkozó cég, amelyik mellékterméküzemmel rendelkezik. Így egyrészt csökkenti a környezeti terhelést, másrészt értékesíthető termékeket állít elő. Az idén májusban átadott üzem 1,4 milliárd forintos beruházásból valósult meg, évi 15 ezer tonna gyártási hulladék feldolgozására alkalmas.
A vállalat kiemelt figyelmet fordít a korszerű táplálkozás elősegítésére. Termékei hozzáadott glutamát-, szója-, glutén- és a termék típusától függően laktóz-, és tejfehérjementesek, valamint magas hústartalmúak. Jelenleg a teljes húskészítmény-paletta közel több mint 80 százaléka sócsökkentett, és folyamatosan kerülnek be új termékek a programba.
2020-ban a teljes arculatváltás mellett a portfólió is átalakult: a már meglévő és népszerű Kemencés, Friss és Gyorsvacsora termékcsaládok mellett megszületett az Útravaló, Ínyenc és Pedranzini Selection is. Idén áprilisban pedig a cég elindította hosszú távú fogyasztói hűségprogramját, a KOMETA Klubot. //
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Bővíti sajtgyártó kapacitását az Arla Foods Bahreinben
50,9 millió eurót, azaz mintegy 59,4 millió dollárt invesztál az…
Tovább olvasom >