Kézműves gondoskodás egy nagyvállalat szakértelmével
A kaposvári KOMETA a város és Somogy megye egyik legnagyobb munkaadója, termékeivel nem csak itthon találkozhatunk, több mint 40 országba exportál is.

Giacomo Pedranzini
ügyvezető igazgató
KOMETA 99
– A teljes feldolgozási folyamat, a vágás, feldolgozás, érlelés, csomagolás itt zajlik Kaposváron. Innen kerülnek a fogyasztók asztalára szalámijaink, felvágottjaink, vagy akár Gyorsvacsora készítményeink. Büszkén viseljük a Hazai Feldolgozású Termék védjegyet – osztotta meg lapunkkal Giacomo Pedranzini, a KOMETA 99 Zrt. ügyvezető igazgatója.
„Kézműves gondoskodás egy nagyvállalat szakértelmével” – vallja az alpesi állattartó családból származó Pedranzini, ez a gondolkodás pedig a vállalat teljes működésére kihat a környezetvédelmi kérdésektől kezdve a felelős állattartáson át a termékfejlesztésekig.
A termelési lánc rövidítésével, a közeli termelők előnyben részesítésével csökkentik a környezetre gyakorolt negatív hatást. A KOMETA az első olyan hazai húsfeldolgozással és húsipari termékek gyártásával foglalkozó cég, amelyik mellékterméküzemmel rendelkezik. Így egyrészt csökkenti a környezeti terhelést, másrészt értékesíthető termékeket állít elő. Az idén májusban átadott üzem 1,4 milliárd forintos beruházásból valósult meg, évi 15 ezer tonna gyártási hulladék feldolgozására alkalmas.
A vállalat kiemelt figyelmet fordít a korszerű táplálkozás elősegítésére. Termékei hozzáadott glutamát-, szója-, glutén- és a termék típusától függően laktóz-, és tejfehérjementesek, valamint magas hústartalmúak. Jelenleg a teljes húskészítmény-paletta közel több mint 80 százaléka sócsökkentett, és folyamatosan kerülnek be új termékek a programba.
2020-ban a teljes arculatváltás mellett a portfólió is átalakult: a már meglévő és népszerű Kemencés, Friss és Gyorsvacsora termékcsaládok mellett megszületett az Útravaló, Ínyenc és Pedranzini Selection is. Idén áprilisban pedig a cég elindította hosszú távú fogyasztói hűségprogramját, a KOMETA Klubot. //
Kapcsolódó cikkeink
A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >