Kezdődik a magyar dinnye szezonja az ALDI-nál, közel 40%-os növekedésre számít a vállalat
Az ALDI Magyarország amint a belföldi termés engedi, kizárólag magyar dinnyét kínál üzleteiben. Ebben az évben az ALDI már július 3-átől csak magyar forrásból, hazai termesztőktől származó dinnyét vesz át biatorbágyi raktárában, így július elejétől valamennyi üzletében magyar forrásból érkező görög- és sárgadinnyét kínál vásárlói számára. A vállalat továbbá szinte minden áruházában új zöldség-gyümölcs polcokat telepített a még gazdagabb mennyiségi kínálat és a kényelmesebb vásárlás érdekében.

Itt a szezon
Magyarország legdinamikusabban fejlődő diszkontáruházlánca a magyar mezőgazdaság és a termelők elkötelezett támogatója, hiszen a lehető legtöbb termék esetében hazai forrásból szerzi be az üzleteiben kapható élelmiszereket. A vállalat a nyári főszezonban zöldség-gyümölcs kínálatának több mint 80%-a hazai forrásból szerzi be, akárcsak teljes szortiment frisshús-kínálatát, illetve immár 66 alapvető tejtermékét.
Az áruházlánc 2023. július 3-átől kizárólag magyar forrásból származó dinnyét fogad biatorbágyi logisztikai központjában, így napokon belül valamennyi üzletében hazai forrásból érkező görög- és sárgadinnyével várja vásárlóit. Az ALDI idén kétféle sárga- és kétféle görögdinnyét kínál vásárlói számára. Azok, akik szeretik a sárgadinnyét, választhatnak a hagyományos, narancsszínű húsú CANTALOUPE és a népszerű cukordinnye, vagyis a fehér húsú GÁLIA között, ez utóbbi július közepétől lesz elérhető. A görögdinnye esetében az ALDI kínálata a hagyományos sötétzöld és a mag nélküli változatokból áll.
Az ALDI az elmúlt időszakban mintegy 200 millió forintos beruházásból átalakította áruházai zöldség-gyümölcs bútorzatát, és mobil, kerekeken álló, háromszintes polcokat telepített minden olyan üzletében, ahol erre fizikailag lehetőség volt. Az új polcok még kényelmesebb bevásárlást, nagyobb árumennyiség prezentálását és egyszerűbb árufeltöltést tesznek lehetővé.
„A magyar termelőknek biztos felvevőpiacot kínálunk belföldön, hiszen amint lehet, kizárólag hazai forrásból szerezzük be a dinnyét. Idén görögdinnyéből közel 40, sárgadinnyéből pedig mintegy 15%-kal többet tervezünk eladni, mint tavaly”
– mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
„A látványpékségeink és a frisshús-hűtők megújítására fordított mintegy 5 milliárd forint után a zöldség-gyümölcs pultjainkat is modernizáltuk, a 200 millió forintos beruházás részeként szinte minden üzletünkben immár 3 polcos pultok teszik egyszerűbbé a vásárlást”
– tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >