Kezdetét vette a 24. Budavári Borfesztivál a SPAR főtámogatásával
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. évek óta főtámogatója a Budavári Borfesztiválnak. Magyarország legnagyobb borszakmai rendezvényének célja, hogy felhívja a figyelmet a magyar borok sokszínűségére, a helyi szőlőfajták és hazai borstílusok sajátosságaira. A látogatók valamennyi hazai borvidéket felfedezhetik a fesztiválon, végigjárva a tematikusan kialakított kóstoló útvonalakat, és valódi ritkaságokkal is találkozhatnak a kínálatban.
A 24. Budavári Borfesztiválon idén is Magyarország borászainak színe-java kínálja kóstolásra legjobb borait, és a hazai nedűk mellett számos külföldi ritkaság is bemutatásra kerül. Az öt napon át tartó rendezvényen, szeptember 9-től 13-ig ott lesznek a legrangosabb díjakkal elismert borok készítői is, akik szívesen beavatják az érdeklődőket a szakma rejtelmeibe. A borok mellett idén is kitűnő gasztronómiai kínálat várja a látogatókat, akik kimondottan laktató magyar fogások, a legkülönbözőbb nemzetek válogatott sajtjai, kézzel húzott házi rétesek és egyedi street food újdonságok közül válogathatnak. A jobbnál jobb italok és ételek élvezetét pedig mind az öt napon át nagyszerű zenei programok teszik még emlékezetesebbé.
A SPAR Magyarország a korábbi évekhez hasonlóan ismét főtámogatóként áll a Borfesztivál mellett. „A SPAR számára a bor nem csak egy termék vagy gasztronómiai kísérő, hanem kultúrtörténeti jelentőséggel bír. A SPAR a magyar áruk elkötelezett kereskedőjeként ezért különösen nagy súlyt fektet a magyar borászat kultúrájának és hagyományainak képviseletére. A legnagyobb áruházainkban szakbolti színvonalú kínálat várja a vevőket, amely elsősorban a hazai termelőkre és a magyar borokra épül” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője. A SPAR üzlethálózat forgalmában 99,9%-os részt képviselnek a magyar borok, melyek között megtalálhatók az ország összes borvidékének reprezentánsai. Ehhez a borforgalmazási üzletpolitikához jól illeszkedik a nemzetközi hírű rendezvény felkarolása.
A fesztiválon a SPAR standján a cég válogatás borait is megkóstolhatják az érdeklődők. A SPAR közel tíz éve kezdett egyedi hazai bormárkák forgalmazásába, felújítva ezzel a klasszikus borkereskedői hagyományokat. Ezek az italok az együttműködő borászatokkal közösen kialakított egyedi címkével és egyeztetett piaci pozícióval, SPAR Válogatás megjelöléssel kerülnek az áruházak polcaira.
A SPAR Magyarország ezúttal is részt vesz a Budavári Borfesztivál hagyományos záró rendezvényén, a Jótékonysági Borárverésen, amelynek kedvezményezettje minden évben a Magyar Máltai Szeretetszolgálat. A szervezet a felajánlott borokból származó bevételt idén a fogyatékkal élő, megváltozott munkaképességű emberek támogatására fordítja.
Kapcsolódó cikkeink
Kihívásokat jelent a magyar borászat számára az EPR és a DRS
A magyar borászok számára jelentős kihívást jelent az újonnan bevezetett…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Hatékonyabb működésre álltak át a SPAR élelmiszer-termelő üzemei
Összesen több mint 18,1 milliárd forintot fordított a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Milliók dönthetnek milliókról akár egy mozdulattal a Tescónál
Emberek millióinak kezében van újra több millió forint és környékbeli…
Tovább olvasom >Egészséges nyári táplálkozási tippeket ad az Eisberg növényi zsírokkal
Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de…
Tovább olvasom >