Kezdetét vette a 24. Budavári Borfesztivál a SPAR főtámogatásával
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. évek óta főtámogatója a Budavári Borfesztiválnak. Magyarország legnagyobb borszakmai rendezvényének célja, hogy felhívja a figyelmet a magyar borok sokszínűségére, a helyi szőlőfajták és hazai borstílusok sajátosságaira. A látogatók valamennyi hazai borvidéket felfedezhetik a fesztiválon, végigjárva a tematikusan kialakított kóstoló útvonalakat, és valódi ritkaságokkal is találkozhatnak a kínálatban.
A 24. Budavári Borfesztiválon idén is Magyarország borászainak színe-java kínálja kóstolásra legjobb borait, és a hazai nedűk mellett számos külföldi ritkaság is bemutatásra kerül. Az öt napon át tartó rendezvényen, szeptember 9-től 13-ig ott lesznek a legrangosabb díjakkal elismert borok készítői is, akik szívesen beavatják az érdeklődőket a szakma rejtelmeibe. A borok mellett idén is kitűnő gasztronómiai kínálat várja a látogatókat, akik kimondottan laktató magyar fogások, a legkülönbözőbb nemzetek válogatott sajtjai, kézzel húzott házi rétesek és egyedi street food újdonságok közül válogathatnak. A jobbnál jobb italok és ételek élvezetét pedig mind az öt napon át nagyszerű zenei programok teszik még emlékezetesebbé.
A SPAR Magyarország a korábbi évekhez hasonlóan ismét főtámogatóként áll a Borfesztivál mellett. „A SPAR számára a bor nem csak egy termék vagy gasztronómiai kísérő, hanem kultúrtörténeti jelentőséggel bír. A SPAR a magyar áruk elkötelezett kereskedőjeként ezért különösen nagy súlyt fektet a magyar borászat kultúrájának és hagyományainak képviseletére. A legnagyobb áruházainkban szakbolti színvonalú kínálat várja a vevőket, amely elsősorban a hazai termelőkre és a magyar borokra épül” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője. A SPAR üzlethálózat forgalmában 99,9%-os részt képviselnek a magyar borok, melyek között megtalálhatók az ország összes borvidékének reprezentánsai. Ehhez a borforgalmazási üzletpolitikához jól illeszkedik a nemzetközi hírű rendezvény felkarolása.
A fesztiválon a SPAR standján a cég válogatás borait is megkóstolhatják az érdeklődők. A SPAR közel tíz éve kezdett egyedi hazai bormárkák forgalmazásába, felújítva ezzel a klasszikus borkereskedői hagyományokat. Ezek az italok az együttműködő borászatokkal közösen kialakított egyedi címkével és egyeztetett piaci pozícióval, SPAR Válogatás megjelöléssel kerülnek az áruházak polcaira.
A SPAR Magyarország ezúttal is részt vesz a Budavári Borfesztivál hagyományos záró rendezvényén, a Jótékonysági Borárverésen, amelynek kedvezményezettje minden évben a Magyar Máltai Szeretetszolgálat. A szervezet a felajánlott borokból származó bevételt idén a fogyatékkal élő, megváltozott munkaképességű emberek támogatására fordítja.
Kapcsolódó cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Már több mint 1,1 millió Munch ételmentő csomag talált gazdára a SPAR-üzletekben
Összesen több mint 1,1 millió Munch élelmiszermentő csomagot vettek meg…
Tovább olvasom >Közel 220 millió forintot fordított tavaly társadalmi ügyek támogatására a SPAR Magyarország
Alapítása óta, azaz már több mint 30 éve a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >