Kevesebb non-food termék fogy az Aldi brit üzleteiben
A német diszkontlánc a héten 400. üzletét nyitja a szigetországban. A recesszió hatására azonban éves növekedése 20 százalék alatt marad, főleg a nem élelmiszer kategória gyengébb teljesítménye miatt.
Az Aldi bevételeinek mintegy 20
százaléka származik a non-food eladásokból.
A szezononként változó kínálat
iránt egyelőre csökkent az igény, az emberek csak
a legszükségesebbekre költenek. A fő csapásiránynak
számító élelmiszer kategóriában
továbbra is dinamikusan nő az Aldi részesedése,
annak ellenére, hogy a versenytárs Tesco nemrég
oly termékkategóriát vezetett be saját
üzleteiben. A „diszkont márkák” néven
forgalmazott termékek értékesítése
nem vont el vásárlókat az Alditól.
A hard diszkontlánc szakértői
szerint Írországban és Nagy-Britanniában
mintegy 1500 Aldi diszkont működtetése lenne reális,
van tehát még hová fejlődnie a diszkontláncnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >