Kevesebb non-food termék fogy az Aldi brit üzleteiben
A német diszkontlánc a héten 400. üzletét nyitja a szigetországban. A recesszió hatására azonban éves növekedése 20 százalék alatt marad, főleg a nem élelmiszer kategória gyengébb teljesítménye miatt.
Az Aldi bevételeinek mintegy 20
százaléka származik a non-food eladásokból.
A szezononként változó kínálat
iránt egyelőre csökkent az igény, az emberek csak
a legszükségesebbekre költenek. A fő csapásiránynak
számító élelmiszer kategóriában
továbbra is dinamikusan nő az Aldi részesedése,
annak ellenére, hogy a versenytárs Tesco nemrég
oly termékkategóriát vezetett be saját
üzleteiben. A „diszkont márkák” néven
forgalmazott termékek értékesítése
nem vont el vásárlókat az Alditól.
A hard diszkontlánc szakértői
szerint Írországban és Nagy-Britanniában
mintegy 1500 Aldi diszkont működtetése lenne reális,
van tehát még hová fejlődnie a diszkontláncnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >