Kevesebb non-food termék fogy az Aldi brit üzleteiben
A német diszkontlánc a héten 400. üzletét nyitja a szigetországban. A recesszió hatására azonban éves növekedése 20 százalék alatt marad, főleg a nem élelmiszer kategória gyengébb teljesítménye miatt.
Az Aldi bevételeinek mintegy 20
százaléka származik a non-food eladásokból.
A szezononként változó kínálat
iránt egyelőre csökkent az igény, az emberek csak
a legszükségesebbekre költenek. A fő csapásiránynak
számító élelmiszer kategóriában
továbbra is dinamikusan nő az Aldi részesedése,
annak ellenére, hogy a versenytárs Tesco nemrég
oly termékkategóriát vezetett be saját
üzleteiben. A „diszkont márkák” néven
forgalmazott termékek értékesítése
nem vont el vásárlókat az Alditól.
A hard diszkontlánc szakértői
szerint Írországban és Nagy-Britanniában
mintegy 1500 Aldi diszkont működtetése lenne reális,
van tehát még hová fejlődnie a diszkontláncnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >