Kevesebb kézműves bor, de egységes arculattal a Monarchia kínálatában
Márkaépítéssel és a termékkör szűkítésével kívánja erősíteni pozícióját a Monarchia Matt International.
A cégcsoport hazai tagja, a
Monarchia Borászat Kft. 25-ről tíz borra szűkíti
kínálatát, miközben az egységes
arculat érdekében minden üvegre a társaság
egri birtokán található eperfa képe
kerül. A cél, hogy csak olyan borok maradjanak a
portfólióban, amelyek a hazai mellett a nemzetközi
piacon is eredményesen szerepelhetnek.
A cég tavaly 25 millió
dolláros forgalmat – ebből idehaza kétmillió
dollárnyit – realizált, 2008-ban közel 30
milliós bevétel a cél.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >