Kevesebb kézműves bor, de egységes arculattal a Monarchia kínálatában
Márkaépítéssel és a termékkör szűkítésével kívánja erősíteni pozícióját a Monarchia Matt International.
A cégcsoport hazai tagja, a
Monarchia Borászat Kft. 25-ről tíz borra szűkíti
kínálatát, miközben az egységes
arculat érdekében minden üvegre a társaság
egri birtokán található eperfa képe
kerül. A cél, hogy csak olyan borok maradjanak a
portfólióban, amelyek a hazai mellett a nemzetközi
piacon is eredményesen szerepelhetnek.
A cég tavaly 25 millió
dolláros forgalmat – ebből idehaza kétmillió
dollárnyit – realizált, 2008-ban közel 30
milliós bevétel a cél.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >