Kevesebb kézműves bor, de egységes arculattal a Monarchia kínálatában
Márkaépítéssel és a termékkör szűkítésével kívánja erősíteni pozícióját a Monarchia Matt International.
A cégcsoport hazai tagja, a
Monarchia Borászat Kft. 25-ről tíz borra szűkíti
kínálatát, miközben az egységes
arculat érdekében minden üvegre a társaság
egri birtokán található eperfa képe
kerül. A cél, hogy csak olyan borok maradjanak a
portfólióban, amelyek a hazai mellett a nemzetközi
piacon is eredményesen szerepelhetnek.
A cég tavaly 25 millió
dolláros forgalmat – ebből idehaza kétmillió
dollárnyit – realizált, 2008-ban közel 30
milliós bevétel a cél.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >