Kevesebb kézműves bor, de egységes arculattal a Monarchia kínálatában
Márkaépítéssel és a termékkör szűkítésével kívánja erősíteni pozícióját a Monarchia Matt International.
A cégcsoport hazai tagja, a
Monarchia Borászat Kft. 25-ről tíz borra szűkíti
kínálatát, miközben az egységes
arculat érdekében minden üvegre a társaság
egri birtokán található eperfa képe
kerül. A cél, hogy csak olyan borok maradjanak a
portfólióban, amelyek a hazai mellett a nemzetközi
piacon is eredményesen szerepelhetnek.
A cég tavaly 25 millió
dolláros forgalmat – ebből idehaza kétmillió
dollárnyit – realizált, 2008-ban közel 30
milliós bevétel a cél.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >