Kevesebb kézműves bor, de egységes arculattal a Monarchia kínálatában
Márkaépítéssel és a termékkör szűkítésével kívánja erősíteni pozícióját a Monarchia Matt International.
A cégcsoport hazai tagja, a
Monarchia Borászat Kft. 25-ről tíz borra szűkíti
kínálatát, miközben az egységes
arculat érdekében minden üvegre a társaság
egri birtokán található eperfa képe
kerül. A cél, hogy csak olyan borok maradjanak a
portfólióban, amelyek a hazai mellett a nemzetközi
piacon is eredményesen szerepelhetnek.
A cég tavaly 25 millió
dolláros forgalmat – ebből idehaza kétmillió
dollárnyit – realizált, 2008-ban közel 30
milliós bevétel a cél.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >