Kevesebb jut céges ajándékra
A cégek 44 százaléka nem tudja, hogy pontosan mennyit költ ajándékra. A válság hatására csökkent az ajándékozási kedv és az erre fordítható összeg a vállalatok körében – olvasható a Promo Direkt Piackutató országos felméréséből.
A recesszió miatt csökken a céges ajándékozási kedv és az ajándékozásra szánt összeg. Az ajándékozó cégek háromnegyede szívesen fogad ajánlatot reklámajándékos cég részéről, elsősorban e-mailben.
A megelőző évekhez képest jelentősen nőtt azoknak a cégeknek az aránya, amelyek nem tudják, konkrétan mennyit költenek ajándékozásra. Míg tavaly arányuk 27 százalék volt, az idén már 44 százalék.
A 100 ezer forint alatt költők aránya a tavalyi 31-ről 37 százalékra nőtt, a 100-500 ezer közöttieké 53-ról 48 százalékra esett.
Míg tavalyelőtt és tavaly is az összes nagyvállalat egyharmada jelezte a karácsonyi rendelést, az idén már csak egynegyedük. Hasonlóképpen csökkent az egyéb időszakban rendelők aránya, s ma már csak 8,5 százalékot tesz ki – tavaly még 13 százalék volt – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Tovább fokozzuk az agrárgazdasági együttműködésünket az Egyesült Államokkal
Új dimenziók nyílnak hazánk és az Egyesült Államok között az…
Tovább olvasom >Sentix: jelentősen javult az euróövezet májusi befektetői bizalmi indexe
Az elemzők által vártnál jelentősebben javult, tavaly június óta a…
Tovább olvasom >