Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új darált marhahús 60% marhahúst és 40% növényi fehérjét tartalmaz.
A lépéssel a kereskedő célja, hogy fenntarthatóbb alternatívát kínáljon a hagyományos darált hús helyett, akár 40%-kal alacsonyabb CO₂-kibocsátással.
A Lidl szerint a termék íze és megjelenése gyakorlatilag megegyezik a megszokott darált marhahúséval – írja a Retail Detail.
– A fejlesztés során különösen ügyeltünk az ízvilágra. Bátran állítom, hogy még a húsimádók is alig fogják észrevenni a különbséget – árulta el Sam Van Lier, a Lidl Belgium és Luxemburg beszerzési felelőse a Retail Detailnek.
A hibrid hús előállítása kevesebb vizet és termőföldet igényel, miközben segíthet a húsfogyasztás csökkentésében anélkül, hogy az élményről le kellene mondani.
Nem a Lidl az egyetlen üzletlánc az országban, amely hibrid húst vezetett be: június közepén az Albert Heijn is piacra dobott egy sor hasonló terméket, köztük hús és növényi összetevők keverékéből készült hamburgert, darált húst, grillkolbászt és zöldséges krémeket.
Kapcsolódó cikkeink
Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >Megnyitotta első kizárólag non-food üzletét a Lidl Németországban
A németországi Lotstettenben nyitotta meg első, kizárólag nem-élelmiszer termékeket kínáló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Globális élelmiszer-drágulást hozhat a pálmaolaj-krízis
A világ legnagyobb pálmaolaj-exportőrei, Indonézia és Malajzia a következő években…
Tovább olvasom >Véget ért a vámmentes Kánaán: Trump globális korlátozása felforgatja az e-kereskedelmet
Donald Trump felfüggesztette a 800 dollár alatti értékű nemzetközi csomagok…
Tovább olvasom >Új irányt vesz az Auchan: kisebb boltokkal lépne szintet a hipermarketlánc
Az Auchan Magyarország új stratégiát hirdetett: a következő években kisebb…
Tovább olvasom >