Kevesebb gyorséttermi reklám a brit televízióban
2003-hoz képest 2007-ben 41 százalékkal kevesebbet költöttek olyan élelmiszer hirdetésre a szigetországi médiában, amely a gyerekeket célozza meg.
A brit Egészségügyi
Minisztérium legújabb jelentése szerint
hatékonyak voltak a négy évvel ezelőtti kormányzati szigorítások,
és mára a hirdetők kevesebb egészségtelen
ételt népszerűsítő
reklámmal bombázzák a gyerekeket. Hat éve
még 103 millió fontot költöttek ilyen
hirdetésekre, 2007-re azonban az összeg 61 millióra
csökkent. A tévéreklámok esetében ez
a mérséklődés eléri a 46 százalékot.
Egészében azonban nőtt a gyorséttermi ételek,
az üdítőitalok és a különféle
gabonapelyhek reklámtevékenysége. Ez az ugrás
az utóbbi években a női magazinok esetében
elérte a 42 százalékot, de a rádió,
a net és a mozi együttesen is 11 százalékkal
ugrott meg. A Nielsen on-line angliai
felmérése szerint a 20 legnépszerűbb gyorséttermi
honlapot a gyerekek gyakran felkeresik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: az előző év azonos időszakához mérten 4,9, májushoz képest 1,2 százalékkal mérséklődött az ipari termelés júniusban
2025 júniusában az ipari termelés volumene 4,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >