Keverd és kóstold!
Az elmúlt évek során számos olyan kampányt indított a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, amelyekben a fiatalokat a borok izgalmas világának felfedezésére bátorította. A szakmaközi szervezet a borfogyasztási trendeket, valamint az Y- és Z-generáció ízlését és igényeit figyelembe véve kezdte el tavaly a „Keverd és kóstold!” kampányát a borkoktél kategória népszerűsítésére, majd a pozitív szakmai és fogyasztói visszajelzések hatására idén is folytatódott a promóció.

Sikeres a Keverd és kóstold kampány
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A 43. Országos Borverseny díjkiosztó gáláján nagy sikerrel mutatkoztak be az idei nyár borkoktéljai. A hagyományoknak megfelelően a koktélok alapját a borverseny díjnyertes borai adták, így három aranyérmes bor (fehér, rozé, vörös) és egy aranyérmes gyöngyöző bor. Schök Norbert bartender álmodta meg a könnyen elkészíthető, de mégis látványos koktélokat, amelyek összetevője minden esetben a magyar bor, a recepteket pedig idén a fűszernövények inspirálták. //
Kapcsolódó cikkeink
Agrárminisztérium: tovább csökkennek a szőlő- és bortermelők adminisztrációs terhei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Borban a kettősség
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Jöhet akár fordulat is?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb forgalmi adó a SZÉP-kártya tranzakciós díja a kiskereskedelemben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >És ez nem is kisállat-kereskedés – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

