Keverd és kóstold!
Az elmúlt évek során számos olyan kampányt indított a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, amelyekben a fiatalokat a borok izgalmas világának felfedezésére bátorította. A szakmaközi szervezet a borfogyasztási trendeket, valamint az Y- és Z-generáció ízlését és igényeit figyelembe véve kezdte el tavaly a „Keverd és kóstold!” kampányát a borkoktél kategória népszerűsítésére, majd a pozitív szakmai és fogyasztói visszajelzések hatására idén is folytatódott a promóció.

Sikeres a Keverd és kóstold kampány
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A 43. Országos Borverseny díjkiosztó gáláján nagy sikerrel mutatkoztak be az idei nyár borkoktéljai. A hagyományoknak megfelelően a koktélok alapját a borverseny díjnyertes borai adták, így három aranyérmes bor (fehér, rozé, vörös) és egy aranyérmes gyöngyöző bor. Schök Norbert bartender álmodta meg a könnyen elkészíthető, de mégis látványos koktélokat, amelyek összetevője minden esetben a magyar bor, a recepteket pedig idén a fűszernövények inspirálták. //
Kapcsolódó cikkeink
Május 13-án startol a 44. Országos Borverseny – Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnöksége mellett nyitják meg a rangos eseményt
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) 2025. május 13-án rendezi meg…
Tovább olvasom >Sokszínű magyar bor
Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa „Magyar Bor. Sokszínű, mint Te!” borpromóciós…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >