Kétszeresen díjazták a Henkel vállalati jelentését

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 07. 27. 00:00

A League of American Communications Professionals 100 legjobb vállalati jelentését felsoroló listája szerint a Henkel vállalati jelentése – mely az éves pénzügyi jelentésből és a fenntarthatósági jelentésből áll – a világ legjobbjai közé tartozik.

A vállalat immár megszakítás nélkül, az ötödik alkalommal kapta meg az első helyért járó Platina díjat a fogyasztói cikkek-háztartás/személyes kategóriában, a pénzügyi kategóriában pedig második, Arany helyezést ért el.
LACP Vision Award a nemzetközi pénzügyi jelentések világának elismert megmérettetése. Idén a versenyen összesen több mint 25 ország 4000 jelentését értékelték és hasonlították össze, melyek közül a Henkel két kategóriában is kiválóan teljesített. A vállalat elnyerte a LACP 2009-es Platina díját a fogyasztói cikkek-háztartás/személyes kategóriában, a pénzügyi kategóriában pedig második, Arany helyezést ért el.
A szakértőkből álló nemzetközi zsűri értékelte többek között a jelentés borítóját, a bevezető szöveget, a jelentés pénzügyi tartalmát, a kreativitást, az üzenet közérthetőségét és az információs értékét. A Henkel az említett területek mindegyikén kiváló értékelést kapott, így összességében, a világ legjobbjai között a 11. helyet szerezte meg. Ezzel, a listán megerősítette helyét az előző évben elért helyezéséhez képest, ahol a 36. helyen szerepelt. Az írásos értékelésben a Henkel kiváló helyezését azzal indokolták, hogy a vállalat nagy hangsúlyt fektetett kiadványainak vonzó megjelenésre, valamint nagyra értékelték az éves pénzügyi jelentés és a fenntarthatósági jelentés ötvözését.
„Az éves pénzügyi jelentésért és a fenntarthatósági jelentésért felelős teljes csapat boldogan fogadta ezt az elismerést” – mondta Wolfgang Zengerling, a vállalati kiadványok részlegének vezetője. – „Ez a díj alátámasztja azt a sok pozitív visszajelzést, amelyet már eddig is kaptunk Természetesen, ez tovább erősíti elszántságunkat, hogy jövőre ismét első anyagokat készítsünk a vállalat teljesítményéről.”
A Henkel vezető márkáival és technológiáival világszerte három üzleti területen működik: mosó- és háztartási tisztítószerek, kozmetika, illetve adhesive technologies (ragasztás technológiák).




Kapcsolódó cikkeink