Kétszámjegyű forgalombővülésre számít a húsvéti bevásárlásból a Tesco
Jelentős forgalomnövekedést regisztráltak a húsvét előtti napokban az ország Tesco áruházaiban. Legnépszerűbb a kötözött lapockasonka és a füstölt csülök.
Mivel az idei húsvét nagyjából egybeesik a hónap eleji
fizetésnappal (a legtöbb munkahelyen), így az áruházlánc becslése szerint a
bruttó forgalomnövekedés az előző évhez képest elérheti akár a kétszámjegyű
értéket is.
Az idei év Tesco-slágere a hústermékek közül a kötözött
lapockasonka, ebből 860 tonnát forgalmaznak. A terméket több magyarországi
beszállítótól vásárolják. Tojásból 12 millió darab kapható a Tesco áruházakban.
Rekordmennyiségű, összesen 9 millió darab különféle
csokoládé nyuszi, tojás, és egyéb terméket kínálnak a Tesco áruházak. A
különféle csokoládé- és nugátos termékek közül a legnagyobb mennyiség a 20
gr-os nugátos csokitojásból kerül forgalomba, nem kevesebb, mint 2,5 millió
darab.
A húsvéti asztalok kedvelt csemegéje a füstölt csülök.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >