Kétmillióra bírságolták a Veritas Gold ásványvízet
Megtévesztő reklám miatt kell fizetnie az Aquarius Aqua Kft.-nek.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa kétmillió
forintos bírságot vetett ki a a Veritas Gold márkanevű ásványvíz gyártójára, megtévesztő
reklámok miatt.
A cég 2006 májusában nyert el két csillagos minősítést egy
nemzetközi megmérettetésen, ezután a gyártó jogellenesen a „Világ
élén”, „A legkiválóbb íz-díjas ásványvíz”, illetve a „A
legkiválóbb íz-díjas magyar ásványvíz” kifejezésekkel reklámozta a
termékét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >