Kétmilliárdos növekedési cél a Lavazzánál
A Luigi Lavazza SpA 2020-ig 2 milliárd euróval szeretné megnövelni az eladásait. Az organikus növekedés mellett számos felvásárlást tervez a cég a közeljövőben. A cég legutóbb a francia Carte Noire brandet vásárolta meg. Antonio Bravalle a vállalat vezérigazgatója elmondta:
– A Lavazza a legnagyobb a kicsik között, de a legkisebb a kávétermékekkel foglalkozó nagy cégek között. Az elmúlt évben több, mint 1 milliárd eurót költöttünk, most a célunk konszolidálni a befektetésinket. Lépésről lépésre haladunk. Az elkövetkező évek fókuszában a további lassú növekedés lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Robusztus változás a kávéknál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A kávét és édességeket terhelő adók eltörlését tervezi Dánia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eladhatja a Coca-Cola a Costa Coffee kávézóláncot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A K&H lett az év zöld nagyvállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Júliusban 2,5 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom Csehországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mikroműanyag-szűrővel érkeznek az LG új mosógépei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >