Kétmilliárdos növekedési cél a Lavazzánál
A Luigi Lavazza SpA 2020-ig 2 milliárd euróval szeretné megnövelni az eladásait. Az organikus növekedés mellett számos felvásárlást tervez a cég a közeljövőben. A cég legutóbb a francia Carte Noire brandet vásárolta meg. Antonio Bravalle a vállalat vezérigazgatója elmondta:
– A Lavazza a legnagyobb a kicsik között, de a legkisebb a kávétermékekkel foglalkozó nagy cégek között. Az elmúlt évben több, mint 1 milliárd eurót költöttünk, most a célunk konszolidálni a befektetésinket. Lépésről lépésre haladunk. Az elkövetkező évek fókuszában a további lassú növekedés lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Európába is megérkezett a Nescafé Espresso koncentrátum
Európában is bevezette a Nescafé Espresso Concentrated termékcsaládot a Nestlé,…
Tovább olvasom >A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >