Kétmilliárd forintból újult meg a pesterzsébeti INTERSPAR
Csaknem kétmilliárd forintot fordított a pesterzsébeti INTERSPAR modernizálására a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A főváros XX. kerületében 1998-ban megnyitott, kívül-belül megújult hipermarket új szolgáltatások sorával várja a vásárlóit.
Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország ügyvezető igazgatója; Szabó Viktor, az INTERSPAR Pesterzsébet áruházvezetője; Lőwinger Zsolt, az INTERSPAR régióvezetője; Szalay Zsolt, az INTERSPAR értékesítési vezetője
Az idén 25 éves SPAR Magyarország üzlethálózatának folyamatos bővítése mellett minden évben jelentős összeget fordít meglévő üzleteinek korszerűsítésére. Ebben az évben már 20 áruház újult meg és 4 új áruház nyitotta meg kapuit.
– A felújításnál önmagunk felé támasztott igény volt, hogy az elmúlt 25 év során megváltozott vásárlói igényeket, építészeti vagy éppen bolt berendezési technológiákat is figyelembe véve olyan vásárlóteret hozzunk létre, amely minden szempontból megfelel a mai kor elvárásainak – mondta a Trade magazinnak Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország ügyvezető igazgatója.
A megújult INTERSPAR számos új szolgáltatással várja vásárlóit. A hagyományos kasszák mellett mostantól új kasszainformációs rendszer segíti tájékozódásukat. Az új mozgólépcsők és mozgójárdák segítségével a vásárlók még kényelmesebben közelíthetik meg az üzletet a szabadtéri és a fedett parkolóból is. Az áruház előterében pedig mobiltelefon töltőpontot alakítottak ki. A vásárlók biztonsága és értékeinek védelme érdekében modern, digitális kamerarendszert telepítettek.
A bejárat mellett SPAR to Go étterem várja a vendégeket, ahol minőségi készételek, szendvicsek és grilltermékek, egészséges saláták között válogathatnak a vásárlók.
A korszerűsítéssel a hipermarket energiafelhasználása is jelentősen csökkent: a modern, jóval magasabb teljesítményű, környezetbarát hűtőtechnika mellett költséghatékony LED világítási rendszert építettek ki a szakemberek.
Kapcsolódó cikkeink
40 millió euróból bővíti ljubljanai raktárát a SPAR Slovenia
A SPAR Slovenia egy 2. 000 m²-es modern létesítménnyel bővíti…
Tovább olvasom >Elindult a Nestlé és a SPAR Évtervező kampánya
Az újév kezdetén sokan döntenek úgy, hogy változtatnak életmódjukon, ám…
Tovább olvasom >Az olasz fogyasztóknak fontosabb a kényelem, mint az ár
Az Altroconsumo olasz fogyasztóvédelmi szervezet felmérése szerint a szupermarket vásárlók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Újabb gyártástechnológiával bővül a környei gyár
A Henkel Adhesive Technologies környei ragasztógyárában ünnepélyes keretek között avatták…
Tovább olvasom >Sajátmárkás termékek: minőség és kedvező ár egyensúlyban
A boltválasztás során a vásárlók közel 60%-ának döntését befolyásolják a…
Tovább olvasom >