Kétmilliárd forintból növelte kapacitását a Privát-Hús Kft.
Ingatlan- és technológiai fejlesztést valósított meg a kaposvári Privát-Hús Kft. a közelmúltban, a 2 milliárd forintos komplex beruházás a kapacitásbővítést szolgálja – tájékoztatta a cég az MTI-t.
Közleményükben azt írták: a mintegy 742 millió forintos európai uniós támogatást élvező fejlesztés keretében egy új 3300 négyzetméteres üzemet építtettek a meglévő épületükhöz csatlakozva, továbbá új termelő berendezéseket, gépeket vásároltak. A projektnek része volt új technológiai rendszerek, kapacitások kialakítása, a termelést irányító informatikai rendszer fejlesztése és napelemek telepítése is.
Az 1992-ben alapított, húskészítmények gyártásával, tőkehús előállításával, kis- és nagykereskedelmével foglalkozó társaság 20 százalékos kapacitásbővüléssel számol a szárazáru gyártást, a csomagolást és a raktározást érintő beruházás révén.
A fejlesztés eredményeként nőtt az alkalmazottak száma: a 2017-es 179-hez képest 202-re nőtt a vállalatnál dolgozók létszáma, és a cég azt reméli, további munkahelyteremtésre nyílik lehetősége a jövőben.
A Privát-Hús arra törekszik, hogy magyar tulajdonú középvállalkozásként a multinacionális élelmiszerláncok és exportpiacok megszerzésével bővíteni tudja vevőkörét.
A társaság 150-féle termékből 6500 tonnát állít elő évente a központi telephelyén, és négy kiskereskedelmi üzletet üzemeltet a somogyi megyeszékhelyen.
A termelés 98 százalékát belföldön értékesíti, a 2 százaléknyi export Csehországba, Németországba, Lengyelországba, Angliába, Grúziába irányul.
A Privát-Hús 2017-ben mintegy 6,3 milliárd forint árbevétel mellett 379 millió forint adózás előtti eredményt, 2018-ban 6,4 milliárd forint árbevételt és 448 millió forint adózás előtti eredményt ért el, 2019-re 6,6 milliárd forint árbevételt és 50 millió forint adózás előtti eredményt tervez – közölték. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Újabb mérföldkő a füst nélküli világ felé – fontos állomáshoz érkezett a BAT új gyártócsarnokának fejlesztése Pécsett
A BAT Hungary bokrétaünnepséggel tette emlékezetessé, hogy második feléhez érkezett…
Tovább olvasom >Megduplázza kazahsztáni beruházását a PepsiCo
A PepsiCo megduplázza a Kazahsztánban épülő sós snackeket gyártó üzemébe…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell állni a beruházás alapú gazdasági növekedésre
Hosszú távon vissza kell állni a beruházás alapú gazdasági növekedésre,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >