Kétharmad üveges, egyharmad hordós
A sör forgalma a vendéglátásban mennyiségben stagnált, értékben pedig kismértékben, 2 százalékkal nőtt, 2006. február–2007. januárban az előző évhez képest. A vendéglátós sörpiac mérete meghaladja a 130 milliárd forintot, a Nielsen HoReCa paneljének adatai szerint.Legnépszerűbb továbbra is a világos, amelynek forgalma 2006. február–2007. januárban kismértékben tovább nőtt. Így részaránya mennyiségben 72, értékben 61 százalék lett. A másik oldalon csekély mértékben gyengült a prémium, szuper prémium és speciális sör piaci pozíciója. Az alkolholmentes 3 százalékos mutatója stagnálást jelez.
A kiszerelések között mennyiségben is, értékben is majdnem kétharmad jut az üvegre, egyharmad a hordóra és alig 3-4 százalék a fémdobozra.
Mind az alkoholos, mind az alkoholmentes sör átlagára 4 százalékkal nőtt 2007. januárban, a tavalyi első hónaphoz képest. Ez az alkoholos sörnél literenként 456 forintos átlagárat, az alkoholmentesnél 533 forintot jelent a vendéglátásban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyar-izraeli turisztikai kapcsolatok erősek
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter kedden hivatalában fogadta Hájim Kac izraeli…
Tovább olvasom >2024 vendéglőse
Idén az Év Vendéglőse díjat Rácz Mihálynak, a családi vállalkozásban…
Tovább olvasom >Világszintű megaprodukciót valósít meg a magyar rendezvényszervező cég
Ötórás Depeche Mode koncertet állít színpadra egy magyar rendezvényszervező cég,…
Tovább olvasom >