Kétéves az S-Budget
Két éve kínál alternatívát a vásárlói döntéseknél a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. saját márkás termékcsaládja, az S-Budget.2008 áprilisában 40 termék került bevezetésre, középpontban az alapélelmiszerek álltak – jelenleg közel 240 ilyen cikk szerepel a SPAR kínálatában. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a vevők nagy része a romló gazdasági helyzetben a kedvező ár-értékű saját márkás termékek felé fordult.
Az S-Budget család kínálatában megtalálható cikkek 75 százaléka magyar termék. A múlt évben a SPAR saját márkák forgalmi részesedése a teljes forgalmon belül 20 százalék fölé emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >