Kétéves az S-Budget
Két éve kínál alternatívát a vásárlói döntéseknél a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. saját márkás termékcsaládja, az S-Budget.2008 áprilisában 40 termék került bevezetésre, középpontban az alapélelmiszerek álltak – jelenleg közel 240 ilyen cikk szerepel a SPAR kínálatában. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a vevők nagy része a romló gazdasági helyzetben a kedvező ár-értékű saját márkás termékek felé fordult.
Az S-Budget család kínálatában megtalálható cikkek 75 százaléka magyar termék. A múlt évben a SPAR saját márkák forgalmi részesedése a teljes forgalmon belül 20 százalék fölé emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >