Kétéves az S-Budget
Két éve kínál alternatívát a vásárlói döntéseknél a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. saját márkás termékcsaládja, az S-Budget.2008 áprilisában 40 termék került bevezetésre, középpontban az alapélelmiszerek álltak – jelenleg közel 240 ilyen cikk szerepel a SPAR kínálatában. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a vevők nagy része a romló gazdasági helyzetben a kedvező ár-értékű saját márkás termékek felé fordult.
Az S-Budget család kínálatában megtalálható cikkek 75 százaléka magyar termék. A múlt évben a SPAR saját márkák forgalmi részesedése a teljes forgalmon belül 20 százalék fölé emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A JYSK üzletei idén is zárva tartanak december 24-én
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Mars 5 millió dollárt fektet úttörő agrártudományi kutatásokba a földimogyoró jövőjének érdekében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Spar 100 grammos szeletelt füstölt Norvég Lazacfilét hívott vissza a forgalomból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
					
					
					