Kétélű fegyver a mobil
A mobilon vásárlók 27 százaléka azt nyilatkozta, hogy az elmúlt 30 napban csak a telefonján keresztül szerezte be áruszükségleteit – állítja a Millennial (USA) tízezer, mobiltelefonnal vásárlót vizsgáló legfrissebb tanulmánya. A mobil hirdetésekkel foglalkozó cég felhívta a figyelmet, hogy ezek a vevők csak és kizárólag a telefonjukon keresztül érhetők el márka- vagy promóciós üzenettel, pedig az átlagosnál több köztük a tehetős. A fennmaradó 73 százalék a mobiltelefon mellett online és hagyományos módon is vásárolt.
Figyelembe kell venni azonban, hogy a mobiljukat vásárlásra használók még egészen kis tartománya – 2-5 százaléka – a mobillal rendelkezők összességének. A többség Amerikában is főként beszélgetésre és SMS-ezésre használja készülékét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >