Kétélű fegyver a mobil
A mobilon vásárlók 27 százaléka azt nyilatkozta, hogy az elmúlt 30 napban csak a telefonján keresztül szerezte be áruszükségleteit – állítja a Millennial (USA) tízezer, mobiltelefonnal vásárlót vizsgáló legfrissebb tanulmánya. A mobil hirdetésekkel foglalkozó cég felhívta a figyelmet, hogy ezek a vevők csak és kizárólag a telefonjukon keresztül érhetők el márka- vagy promóciós üzenettel, pedig az átlagosnál több köztük a tehetős. A fennmaradó 73 százalék a mobiltelefon mellett online és hagyományos módon is vásárolt.
Figyelembe kell venni azonban, hogy a mobiljukat vásárlásra használók még egészen kis tartománya – 2-5 százaléka – a mobillal rendelkezők összességének. A többség Amerikában is főként beszélgetésre és SMS-ezésre használja készülékét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A gazdálkodókban bíznak a legjobban
Az EIT Food Consumer Observatory legfrissebb, 2024-es Food Trust Reportja…
Tovább olvasom >Coccolino Wonder Wash mosógél
A Coccolino Wonder Wash megoldást kínál a felgyorsult mindennapokra: az…
Tovább olvasom >BMI: mérsékelt bővülés februárban
A 2024. évi tavaszi időszak mérsékelt bővülését követően június óta tartós…
Tovább olvasom >