Kétélű fegyver a mobil

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2010. 11. 02. 21:31

A mobilon vásárlók 27 százaléka azt nyilatkozta, hogy az elmúlt 30 napban csak a telefonján keresztül szerezte be áruszükségleteit – állítja a Millennial (USA) tízezer, mobiltelefonnal vásárlót vizsgáló legfrissebb tanulmánya. A mobil hirdetésekkel foglalkozó cég felhívta a figyelmet, hogy ezek a vevők csak és kizárólag a telefonjukon keresztül érhetők el márka- vagy promóciós üzenettel, pedig az átlagosnál több köztük a tehetős. A fennmaradó 73 százalék a mobiltelefon mellett online és hagyományos módon is vásárolt.

Figyelembe kell venni azonban, hogy a mobiljukat vásárlásra használók még egészen kis tartománya – 2-5 százaléka – a mobillal rendelkezők összességének. A többség Amerikában is főként beszélgetésre és SMS-ezésre használja készülékét.

Kapcsolódó cikkeink