Ketchup-szórat – A nap képe
A Heinz remek poénjaival – pop-up termékek, vagy éppen április 1-re készítettek – szerencsére gyakran találkozhatunk. Ezt a nyár végére időzített mostanit, a limitált ketchupszóratot (sprinkles) is félig viccből készítették, állítólag azért, hogy a majonéz- (és sprinkles)bolond hollandokat rávegyék, sültkrumplijukat ne majonézzel egyék, hanem ketchuppal.
Annyi jó poén után még azt is megbocsátjuk a Heinznek, hogy az ötletet ezúttal plagizálták, merthogy az első katchupszóratot valójában az ugyancsak kreatív ötleteiről híres Trader Joe’s már másfél évvel korábban elkészítette – mutatunk ilyet is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Macsó megközelítés a vásárlásban – A nap képe
Az USA-ban működik (legalább) egy olyan hipermarket, ahol a bevéárláshoz…
Tovább olvasom >Új szabályozás a munkaegészségügyi vizsgálatok terén: mit jelent ez a szállodaipar számára?
2024. szeptember 28-tól jelentős változások léptek életbe a munkaegészségügyi vizsgálatok…
Tovább olvasom >