Ketchup-szórat – A nap képe
A Heinz remek poénjaival – pop-up termékek, vagy éppen április 1-re készítettek – szerencsére gyakran találkozhatunk. Ezt a nyár végére időzített mostanit, a limitált ketchupszóratot (sprinkles) is félig viccből készítették, állítólag azért, hogy a majonéz- (és sprinkles)bolond hollandokat rávegyék, sültkrumplijukat ne majonézzel egyék, hanem ketchuppal.
Annyi jó poén után még azt is megbocsátjuk a Heinznek, hogy az ötletet ezúttal plagizálták, merthogy az első katchupszóratot valójában az ugyancsak kreatív ötleteiről híres Trader Joe’s már másfél évvel korábban elkészítette – mutatunk ilyet is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Primark: továbbra is nagy az érdeklődés, de új üzletnyitásról nincs döntés
Tavaly májusban óriási érdeklődés mellett nyitotta meg első magyarországi üzletét…
Tovább olvasom >Siófok, Budapest és Eger népszerűsége a nyáron is töretlen a magyar vendégek körében
Siófok továbbra is a legvonzóbb nyári úti cél a magyarok…
Tovább olvasom >Magyar lány a fesztivál 11 milliomodik látogatója
Egy Ománban élő magyar lány lett a Sziget fesztivál történetének…
Tovább olvasom >