Ketchup-szórat – A nap képe
A Heinz remek poénjaival – pop-up termékek, vagy éppen április 1-re készítettek – szerencsére gyakran találkozhatunk. Ezt a nyár végére időzített mostanit, a limitált ketchupszóratot (sprinkles) is félig viccből készítették, állítólag azért, hogy a majonéz- (és sprinkles)bolond hollandokat rávegyék, sültkrumplijukat ne majonézzel egyék, hanem ketchuppal.
Annyi jó poén után még azt is megbocsátjuk a Heinznek, hogy az ötletet ezúttal plagizálták, merthogy az első katchupszóratot valójában az ugyancsak kreatív ötleteiről híres Trader Joe’s már másfél évvel korábban elkészítette – mutatunk ilyet is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Balatoni szállásárak 2025-ben: mérsékelt drágulás, de a főszezon még hozhat meglepetéseket
Ahogy közeledik a hosszú hétvége és az előszezon, egyre többen…
Tovább olvasom >NGM: a SZÉP-kártya tulajdonosok közel 12 százalékkal többet költöttek kártyáikról 2025 első negyedévében, mint tavaly
A SZÉP-kártya tulajdonosok közel 12 százalékkal többet költöttek kártyáikról 2025…
Tovább olvasom >Erős volt a turizmus első negyedéve – ágazati kitekintő
Bár márciusban 6%-kal elmaradt a turisztikai vendégforgalom a tavalyi szinttől,…
Tovább olvasom >