Ketchup-szórat – A nap képe
A Heinz remek poénjaival – pop-up termékek, vagy éppen április 1-re készítettek – szerencsére gyakran találkozhatunk. Ezt a nyár végére időzített mostanit, a limitált ketchupszóratot (sprinkles) is félig viccből készítették, állítólag azért, hogy a majonéz- (és sprinkles)bolond hollandokat rávegyék, sültkrumplijukat ne majonézzel egyék, hanem ketchuppal.
Annyi jó poén után még azt is megbocsátjuk a Heinznek, hogy az ötletet ezúttal plagizálták, merthogy az első katchupszóratot valójában az ugyancsak kreatív ötleteiről híres Trader Joe’s már másfél évvel korábban elkészítette – mutatunk ilyet is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
VisitHungary: rekordszámokkal ünnepli Magyarország a Turizmus világnapját
Az ENSZ Turisztikai Világszervezetének (UN Tourism) kezdeményezésére a turisztikai ágazat…
Tovább olvasom >Caffè Vergnano Barista Bajnokság
Augusztus végén került sor a Lupa Beach-en a Caffè Vergnano…
Tovább olvasom >Jó kávé, jó kávézó
A Shell 2021 óta Európa-szerte egységes márkaidentitást alakít ki töltőállomásain…
Tovább olvasom >