Ketchup alapú gyümölcsturmixot dob piacra a Heinz és a Smoothie King az USA-ban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 08. 07. 09:05

Meghökkentő együttműködéssel rukkolt elő a Heinz és a világ vezető smoothie-márkája, a Smoothie King az Egyesült Államokban, melynek keretében augusztus 6-ától limitált ideig öt nagyvárosban kapható a Heinz Tomato Ketchup Smoothie.

Az új termék a klasszikus paradicsomos ketchupot ötvözi eperrel, málnával, acai sorbettel és almalével.

Az ital az innováció és a tudatos táplálkozás trendek metszéspontjában helyezkedik el, és válasz egy az Interneten már régóta zajló vitára, mely azt a kérdést feszegeti, hogy ha a paradicsom gyümölcs, akkor a ketchup valójában smoothie-e? A merész újdonság Heinz Simply Ketchuppal készül, amely mindössze hét természetes összetevőből áll mesterséges színezék, aroma és édesítőszer nélkül.

A Heinz Tomato Ketchup Smoothie a rendes éves paradicsomszüret csúcspontján kerül bevezetésre, amikor a Heinz szőlőn érlelt paradicsomai a legjobb minőségűek. A Smoothie King szerint az ital megfelel a cég Clean Blends szabványának is, amely mintegy 75 kerülendő összetevőt zár ki.

A ketchupos smoothiet a kísérletező kedvű fogyasztók 5,70 dollárért szerezhetik be az Atlantában, Chicagóban, Denverben, Miamiben és New York/New Jersey-ben található Smoothie King üzletekben a készlet erejéig.

Kapcsolódó cikkeink