Ketchup alapú gyümölcsturmixot dob piacra a Heinz és a Smoothie King az USA-ban
Meghökkentő együttműködéssel rukkolt elő a Heinz és a világ vezető smoothie-márkája, a Smoothie King az Egyesült Államokban, melynek keretében augusztus 6-ától limitált ideig öt nagyvárosban kapható a Heinz Tomato Ketchup Smoothie.
Az új termék a klasszikus paradicsomos ketchupot ötvözi eperrel, málnával, acai sorbettel és almalével.
Az ital az innováció és a tudatos táplálkozás trendek metszéspontjában helyezkedik el, és válasz egy az Interneten már régóta zajló vitára, mely azt a kérdést feszegeti, hogy ha a paradicsom gyümölcs, akkor a ketchup valójában smoothie-e? A merész újdonság Heinz Simply Ketchuppal készül, amely mindössze hét természetes összetevőből áll mesterséges színezék, aroma és édesítőszer nélkül.
A Heinz Tomato Ketchup Smoothie a rendes éves paradicsomszüret csúcspontján kerül bevezetésre, amikor a Heinz szőlőn érlelt paradicsomai a legjobb minőségűek. A Smoothie King szerint az ital megfelel a cég Clean Blends szabványának is, amely mintegy 75 kerülendő összetevőt zár ki.
A ketchupos smoothiet a kísérletező kedvű fogyasztók 5,70 dollárért szerezhetik be az Atlantában, Chicagóban, Denverben, Miamiben és New York/New Jersey-ben található Smoothie King üzletekben a készlet erejéig.
Kapcsolódó cikkeink
Vámmentességet sürget a L’Oréal az EU USA-val kötött megállapodása után
A L’Oréal kedden arra figyelmeztetett, hogy az Európai Unió és…
Tovább olvasom >Újabb 2 milliárd dollárt fektet a Mars az amerikai gyártás bővítésébe 2026-ig
Az édesség- és snackóriás Mars 2026 végéig további 2 milliárd…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Kárpát-medence legízletesebb magyar ételeit is megkóstolhatjuk a Szent István Napon
A Kárpát-medence legfinomabb fogásait, zamatos illatokat és hagyományőrző programokat ígér…
Tovább olvasom >Globális élelmiszer-drágulást hozhat a pálmaolaj-krízis
A világ legnagyobb pálmaolaj-exportőrei, Indonézia és Malajzia a következő években…
Tovább olvasom >Közel 2,3 milliárd forintos fejlesztéssel újult meg három SPAR áruház országszerte
A kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére is folytatja beruházásait a…
Tovább olvasom >