Két üzemében is fejleszt a Nádudvari Élelmiszer
Nagyvállalati Támogatást nyert a Nádudvari Élelmiszer Kft. a nagyvállalatok iparfejlesztési beruházásainak ösztönzése kategóriában. A Támogató Okirat ünnepélyes átadására Nádudvaron került sor.
A Nádudvari Élelmiszer Kft. 1,79 milliárd forintos fejlesztését a magyar kormány 627 millió forinttal támogatta a nagyvállalati beruházási támogatási alapból – közölte az ünnepélyes átadón Bodó Sándor államtitkár. Hozzátette, hogy a fejlesztéssel 20 új munkahelyet is teremtettek a településen.
Volosinovszki János, a Nádudvari Élelmiszer Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: tíz éve alakult társaságuk árbevétele 2008-ban még 1,7 milliárd forint volt, az idén pedig eléri a 10 milliárdot.
A mostani csaknem 1,8 milliárd forintos beruházás mindkét üzemüket érinti: a hús- és mirelit-termékeket előállító panírüzemben kapacitásbővítő beruházások kezdődnek, a tejüzemben pedig a nádudvari „rögös” túró, és a túróból készített továbbfeldolgozott termékek gyártás kapacitását növelik. Utóbbiak piacvezető termékek Magyarországon – tette hozzá.
A projekt további célja az élelmiszer-biztonsági kockázatok csökkentése, az energetikai rendszer korszerűsítése, a termékfejlesztések elősegítése, és – alkalmazkodva a gazdasági környezet kihívásaihoz – a termelés hatékonyság és létszám hatékonyság javítása – sorolta az ügyvezető.
Kapcsolódó cikkeink
70 millió dollárt költ a beszállítói hálózat fejlesztésére a SHEIN 2028-ig
A vállalat 7,5 millió dollárt dél-kínai üzemek modernizálására költött. 70…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: újabb 5 milliárd forint támogatás feldolgozó üzemek fejlesztésére
Az Agrárminisztérium elkötelezett a hazai, minőségi élelmiszert előállító vállalkozások segítése…
Tovább olvasom >Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a BioTechUSA cégcsoport
Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a tisztán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >