Két új virsli a Wiesbauer-Dunahústól
Az új Prémium Light virsli és a Prémium Borjú virsli bevezetésével a Wiesbauer-Dunahús új célcsoportokat szólít meg a tudatos táplálkozás képviselői, valamint az ínyencek személyében, áll a cég sajtóközleményében.
A Wiesbauer-Dunahús új Prémium specialitásai gondosan válogatott alapanyagokat, fenséges ízeket és természetesen kiváló minőséget garantálnak. A light termékek kedvelőit kék tónusú címke tájékoztatja arról, hogy az új specialitás a hagyományos virslikhez képest 30%-kal kevesebb zsírt tartalmaz.
Az új termékek 2 páros és 9 páros kiszerelésben, díszcsomagolásban is kaphatóak. //
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl a WWF-fel közösen erősíti nemzetközi elkötelezettségét a tudatos táplálkozás mellett
A Lidl tovább erősíti a tudatos táplálkozás iránti elkötelezettségét oly…
Tovább olvasom >Újra felizzana a grillpiac
A tavalyi visszaesés után óvatos optimizmussal tekintenek az idei grillszezon…
Tovább olvasom >Csak a virsli roppan, a piac nem
Alaposan megtépázta a tavaly év végi virslieladásokat a magasba szökő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >