Két új virsli a Wiesbauer-Dunahústól
Az új Prémium Light virsli és a Prémium Borjú virsli bevezetésével a Wiesbauer-Dunahús új célcsoportokat szólít meg a tudatos táplálkozás képviselői, valamint az ínyencek személyében, áll a cég sajtóközleményében.
A Wiesbauer-Dunahús új Prémium specialitásai gondosan válogatott alapanyagokat, fenséges ízeket és természetesen kiváló minőséget garantálnak. A light termékek kedvelőit kék tónusú címke tájékoztatja arról, hogy az új specialitás a hagyományos virslikhez képest 30%-kal kevesebb zsírt tartalmaz.
Az új termékek 2 páros és 9 páros kiszerelésben, díszcsomagolásban is kaphatóak. //
Kapcsolódó cikkeink
Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >A Lidl a WWF-fel közösen erősíti nemzetközi elkötelezettségét a tudatos táplálkozás mellett
A Lidl tovább erősíti a tudatos táplálkozás iránti elkötelezettségét oly…
Tovább olvasom >Újra felizzana a grillpiac
A tavalyi visszaesés után óvatos optimizmussal tekintenek az idei grillszezon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >