Két új prémium ital a Zwack Nemes Pálinkák sorozatban
A dupla hordóban érlelt rózsabarack és penyigei szilvapálinkából limitált mennyiség kerül forgalomba, számozott palackozással.
A Zwack Unicum stratégiai terméke a pálinka, és a most bemutatott két termék a legjelentősebb innováció az Unicum Next bevezetése óta. Az egyedülálló, a világon máshol nem alkalmazott technológia alapján készülő rózsabarack és a penyigei szilvapálinka újabb luxusital. a cég Nemes Pálinkák sorozatában. Az új termékek előállításának a költsége viszonylag magas, ez magyarázza a 9-10 ezer forint körüli fogyasztói árat.
A Zwack pálinka kategóriában 2002 óta mintegy harminc új árut vezettbe a piacra. Az évi 1,5 millió literes magyar pálinkapiacon 15 százalék körüli a Zwack Unicum részesedése, de a prémium termékek vonatkozásában piacvezető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >