Két új prémium ital a Zwack Nemes Pálinkák sorozatban
A dupla hordóban érlelt rózsabarack és penyigei szilvapálinkából limitált mennyiség kerül forgalomba, számozott palackozással.
A Zwack Unicum stratégiai terméke a pálinka, és a most bemutatott két termék a legjelentősebb innováció az Unicum Next bevezetése óta. Az egyedülálló, a világon máshol nem alkalmazott technológia alapján készülő rózsabarack és a penyigei szilvapálinka újabb luxusital. a cég Nemes Pálinkák sorozatában. Az új termékek előállításának a költsége viszonylag magas, ez magyarázza a 9-10 ezer forint körüli fogyasztói árat.
A Zwack pálinka kategóriában 2002 óta mintegy harminc új árut vezettbe a piacra. Az évi 1,5 millió literes magyar pálinkapiacon 15 százalék körüli a Zwack Unicum részesedése, de a prémium termékek vonatkozásában piacvezető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >