Két új prémium ital a Zwack Nemes Pálinkák sorozatban
A dupla hordóban érlelt rózsabarack és penyigei szilvapálinkából limitált mennyiség kerül forgalomba, számozott palackozással.
A Zwack Unicum stratégiai terméke a pálinka, és a most bemutatott két termék a legjelentősebb innováció az Unicum Next bevezetése óta. Az egyedülálló, a világon máshol nem alkalmazott technológia alapján készülő rózsabarack és a penyigei szilvapálinka újabb luxusital. a cég Nemes Pálinkák sorozatában. Az új termékek előállításának a költsége viszonylag magas, ez magyarázza a 9-10 ezer forint körüli fogyasztói árat.
A Zwack pálinka kategóriában 2002 óta mintegy harminc új árut vezettbe a piacra. Az évi 1,5 millió literes magyar pálinkapiacon 15 százalék körüli a Zwack Unicum részesedése, de a prémium termékek vonatkozásában piacvezető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >