Két új felsővezető a Rossmann-nál
A Rossmann Magyarország felsővezetői csapatának bővítésével új lendületet kap a vállalat stratégiai fejlődése: Szimeiszter Éva beszerzési vezetőként, míg Czeglédi Miklós Stratégiai IT és adat vezetőként csatlakozott a céghez.
Szimeiszter Éva – Két évtizednyi kereskedelmi tapasztalattal

Szimeiszter Éva
Éva eredetileg élelmiszermérnökként végzett, de már pályája elején a kiskereskedelem felé fordult: a Tesco magyarországi indulásakor csatlakozott a vállalathoz, ahol 20 évet töltött beszerzési területen. Később a MOL nem-üzemanyag üzletágának vezetője lett, ahol sikeres csapatot épített és üzletileg is látványos eredményeket ért el. 2020-ban visszatért a Tescohoz, és most új lendülettel a Rossmann beszerzési vezetői pozícióját tölti be.
„Hiszek abban, hogy a beszerzés a vállalat motorja, amely lehetőséget teremt arra, hogy még többet fektessünk a vásárlókba. Célom, hogy hatékonyabb, adatvezérelt folyamatokat alakítsunk ki, és aktívan együttműködjünk partnereinkkel”
– mondta Éva, akit a közös sikerélmény és az új kihívások inspirálnak nap mint nap.
Czeglédi Miklós – IT, adat és digitális transzformáció tapasztalattal

Czeglédi Miklós
Miklós informatikus és közgazdász diplomával, valamint széles körű iparági tapasztalattal érkezett a Rossmann-hoz a közelmúltban. Dolgozott többek között a Lidl, FrieslandCampina és Auchan vállalatoknál, utóbbinál digitális igazgatóként az IT, adatmenedzsment, digitális transzformáció és online kereskedelem területeit is vezette. Két évet töltött a FrieslandCampina hollandiai központjában is, globális e-commerce és CRM projekteken.
„A Rossmann-nál azon dolgozunk, hogy az IT stratégiai partnerként segítse a vállalatot a digitális fejlődésben, az ügyfélélmény növelésében és az adatalapú működés kialakításában”
– emelte ki Miklós.
A Rossmann elkötelezett amellett, hogy olyan vezetőkkel dolgozzon, akik innovatív szemlélettel, szakmai elhivatottsággal és emberközpontú hozzáállással formálják a vállalat jövőjét. Éva és Miklós csatlakozása fontos mérföldkő ezen az úton.
Kapcsolódó cikkeink
Nyárindító kedvezményes kuponakció a Rossmannál
A Rossmann idén nyáron is különleges meglepetéssel készül hűséges vásárlóinak:…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Új dinamikák a drogériapiacon: a dm vezet, a Müller megelőzte a Rossmannt
A hazai drogérialáncok élmezőnyében komoly átrendeződés zajlott le 2024-ben: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár-minisztéium
Magyarországon a kereskedelmi beruházások több, mint 10 százalékkal visszaestek, a…
Tovább olvasom >GKI: Távol még az árstabilitás – idén 4,3%-os árindex várható
2025 májusában a KSH 4,4%-os fogyasztói árindex emelkedésről számolt be,…
Tovább olvasom >Coca-Cola HBC Magyarország: 22 millió forintnyi támogatás a hazai bartenderszakmának
A Coca-Cola HBC Magyarország 2025-ben 6 millió forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >