Két új felsővezető a Rossmann-nál
A Rossmann Magyarország felsővezetői csapatának bővítésével új lendületet kap a vállalat stratégiai fejlődése: Szimeiszter Éva beszerzési vezetőként, míg Czeglédi Miklós Stratégiai IT és adat vezetőként csatlakozott a céghez.
Szimeiszter Éva – Két évtizednyi kereskedelmi tapasztalattal

Szimeiszter Éva
Éva eredetileg élelmiszermérnökként végzett, de már pályája elején a kiskereskedelem felé fordult: a Tesco magyarországi indulásakor csatlakozott a vállalathoz, ahol 20 évet töltött beszerzési területen. Később a MOL nem-üzemanyag üzletágának vezetője lett, ahol sikeres csapatot épített és üzletileg is látványos eredményeket ért el. 2020-ban visszatért a Tescohoz, és most új lendülettel a Rossmann beszerzési vezetői pozícióját tölti be.
„Hiszek abban, hogy a beszerzés a vállalat motorja, amely lehetőséget teremt arra, hogy még többet fektessünk a vásárlókba. Célom, hogy hatékonyabb, adatvezérelt folyamatokat alakítsunk ki, és aktívan együttműködjünk partnereinkkel”
– mondta Éva, akit a közös sikerélmény és az új kihívások inspirálnak nap mint nap.
Czeglédi Miklós – IT, adat és digitális transzformáció tapasztalattal

Czeglédi Miklós
Miklós informatikus és közgazdász diplomával, valamint széles körű iparági tapasztalattal érkezett a Rossmann-hoz a közelmúltban. Dolgozott többek között a Lidl, FrieslandCampina és Auchan vállalatoknál, utóbbinál digitális igazgatóként az IT, adatmenedzsment, digitális transzformáció és online kereskedelem területeit is vezette. Két évet töltött a FrieslandCampina hollandiai központjában is, globális e-commerce és CRM projekteken.
„A Rossmann-nál azon dolgozunk, hogy az IT stratégiai partnerként segítse a vállalatot a digitális fejlődésben, az ügyfélélmény növelésében és az adatalapú működés kialakításában”
– emelte ki Miklós.
A Rossmann elkötelezett amellett, hogy olyan vezetőkkel dolgozzon, akik innovatív szemlélettel, szakmai elhivatottsággal és emberközpontú hozzáállással formálják a vállalat jövőjét. Éva és Miklós csatlakozása fontos mérföldkő ezen az úton.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >További cikkeink
NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >„Ez egy politikai termék” – Az árrésstopról és a kiskereskedelem válságáról beszélt az MNKSZ főtitkára
Szakmailag nem indokolható, mégis maradhat – így foglalható össze az…
Tovább olvasom >