Két számjegyű forgalombővülés a Coca-Cola Beverages Magyarországnál
A CCBM az elmúlt évben növelte részesedését az alkoholmentes italok piacán, amelynek ma több mint egyötödét birtokolja. Az új fejlesztési termékek a forgalom egyharmadát adták.A hétmilliárd forintot meghaladó bővüléshez alapvetően
hozzájárult, hogy tavaly az alkoholmentes italok piaca
mintegy nyolc százalékkal nőtt, ásványvizekből
és jeges teákból 15-16, gyümölcslevekből
és energiaitalokból 5-7 százalékkal
fogyott több, a szénsavas üdítők piaca
azonban stagnált.
A két telephelyen –
Dunaharasztiban és Zalaszentgróton – működő
CCBM a megelőző évhez képest megháromszorozta
kivitelét, 2008-ban az export további jelentős
bővülése várható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >A K&H Bank nyerte el a Euromoney Awards for Excellence 2025 „Best Digital Bank” díját Magyarországon
A K&H Csoport a Euromoney ezen díját immár két egymást…
Tovább olvasom >