Két számjegyű forgalombővülés a Coca-Cola Beverages Magyarországnál
A CCBM az elmúlt évben növelte részesedését az alkoholmentes italok piacán, amelynek ma több mint egyötödét birtokolja. Az új fejlesztési termékek a forgalom egyharmadát adták.A hétmilliárd forintot meghaladó bővüléshez alapvetően
hozzájárult, hogy tavaly az alkoholmentes italok piaca
mintegy nyolc százalékkal nőtt, ásványvizekből
és jeges teákból 15-16, gyümölcslevekből
és energiaitalokból 5-7 százalékkal
fogyott több, a szénsavas üdítők piaca
azonban stagnált.
A két telephelyen –
Dunaharasztiban és Zalaszentgróton – működő
CCBM a megelőző évhez képest megháromszorozta
kivitelét, 2008-ban az export további jelentős
bővülése várható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >