Két számjegyű forgalombővülés a Coca-Cola Beverages Magyarországnál
A CCBM az elmúlt évben növelte részesedését az alkoholmentes italok piacán, amelynek ma több mint egyötödét birtokolja. Az új fejlesztési termékek a forgalom egyharmadát adták.A hétmilliárd forintot meghaladó bővüléshez alapvetően
hozzájárult, hogy tavaly az alkoholmentes italok piaca
mintegy nyolc százalékkal nőtt, ásványvizekből
és jeges teákból 15-16, gyümölcslevekből
és energiaitalokból 5-7 százalékkal
fogyott több, a szénsavas üdítők piaca
azonban stagnált.
A két telephelyen –
Dunaharasztiban és Zalaszentgróton – működő
CCBM a megelőző évhez képest megháromszorozta
kivitelét, 2008-ban az export további jelentős
bővülése várható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >