Két számjegyű forgalombővülés a Coca-Cola Beverages Magyarországnál
A CCBM az elmúlt évben növelte részesedését az alkoholmentes italok piacán, amelynek ma több mint egyötödét birtokolja. Az új fejlesztési termékek a forgalom egyharmadát adták.A hétmilliárd forintot meghaladó bővüléshez alapvetően
hozzájárult, hogy tavaly az alkoholmentes italok piaca
mintegy nyolc százalékkal nőtt, ásványvizekből
és jeges teákból 15-16, gyümölcslevekből
és energiaitalokból 5-7 százalékkal
fogyott több, a szénsavas üdítők piaca
azonban stagnált.
A két telephelyen –
Dunaharasztiban és Zalaszentgróton – működő
CCBM a megelőző évhez képest megháromszorozta
kivitelét, 2008-ban az export további jelentős
bővülése várható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >