Két számjegyű forgalmi növekedésre számít idén a SPAR online shop
Indulása óta egyre többen vásárolnak az üzlethálózat internetes felületén. A SPAR online shop ugrásszerű keresletbővülésének köszönhetően idén újabb településekkel nő a szolgáltatásba bevont terület.
Közel egymilliárd forintos fejlesztésnek köszönhetően indította útjára a vállalat 2019-ben a SPAR online shopot. A beruházás igazi sikertörténetnek bizonyult: ma már kétmillió lakos számára elérhető a kényelmes vásárlási lehetőség. Az ugrásszerű keresletnövekedés miatt a vállalat 2020-ban 144 főre növelte a shop munkatársainak létszámát, bővítette a kiszállítási idősávokat is, és több hatékonyságnövelő intézkedéssel tökéletesítette a szolgáltatást.
„Vállalatunk folyamatos beruházásaival arra törekszik, hogy a változó fogyasztói igényeknek a legmagasabb szinten megfeleljen, és a lehető legrugalmasabb szolgáltatásokat biztosítsa a vásárlói számára. Kiskereskedelmi üzletláncunk működése egészét a minőség jellemzi, ez igaz a SPAR online shopra is, amely kezeskedik azért, hogy a megrendelt termékek időben és hibátlanul érkezzenek a fogyasztókhoz. A vásárlók elégedettek, amely a forgalmi számokban is tetten érhető: az induló évhez képest tavaly már három számjegyű %-os bővülést értünk el, idén pedig két számjegyű növekedésre számítunk. A jókora érdeklődésre való tekintettel 2021-ben újabb településeket szeretnénk bevonni a kiszállítási körbe” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A SPAR online shop kiszállításban érintett településeinek idei kibővítése azt is jelenti, hogy a szolgáltatás hátterét biztosító, áru-összekészítő – jelenleg pesterzsébeti, diósdi, szentendrei és tatabányai – hipermarketek köre szintén bővül. A házhoz szállítás előnyeit jelenleg Budapesten és közel ötven környező településen, Tatabányán és szűkebb vonzáskörzetében, illetve a Velencei-tó vidékének kilenc, turisztikailag frekventált településén – Agárdon, Baracskán, Gárdonyon, Kápolnásnyéken, Martonvásáron, Nadapon, Pákozdon, Sukorón és Velencén – élvezhetik a vásárlók.
A SPAR Magyarország felmérése szerint a webshop-szolgáltatást főleg 35-44 éves városi vagy az agglomerációban élő családos, átlagjövedelem feletti keresettel rendelkező hölgyek, illetve a 65 éven felüli – nyugdíjas – korosztály tagjai veszik igénybe. Jellemző, hogy rendszeresen SPAR áruházakban vásárolnak hagyományos módon is, hűek a kedvelt márkáikhoz, ismerik és szeretik az üzletlánc termékeit. A megrendelők elsősorban különböző tejeket és ásványvizeket vesznek, hasonlóképpen nagy érdeklődést mutatnak a pékáruk és a csirkemellfilé iránt. Emellett az tapasztalható a keresletben, hogy – a 2020 tavaszi meredek emelkedés, a szokott nyári stagnálás, majd az ősztől az év végéig bekövetkező újabb felívelés után – 2021 tavaszától a tartós árucikkek a megszokottnál nagyobb aranyában jelennek meg a kosarakban. Különösen az élesztő és a liszt, illetve a toalettpapír fogyott jobban.
A gyors és kényelmes szolgáltatás ugyanazon az áron biztosítja a széles árukínálatot, a mintegy 21 ezer árucikket, mint bármelyik INTERSPAR hipermarket. A webshop számos digitális eszközön elérhető, okostelefonon, tableten és asztali számítógépen is leadható a rendelés, amelynek kiszállításáról jelenleg 56 sofőr és 29 kisteherautó gondoskodik.
A webshop kiszállítási és a Drive-In – helyszíni – átvételi lehetősége a koronavírus-járvány miatt tavaly április elején a TAXI SHOPPING fuvarszolgáltatással egészült ki. A SPAR és a Főtaxi-csoport közös kezdeményezése az online shop azon vásárlóinak kínál egy újabb kényelmes és biztonságos alternatívát, akik nem tudnak vagy nem akarnak kimozdulni otthonukból, esetleg idős vagy beteg hozzátartozóik helyett intézik a bevásárlást. A népszerű taxis házhoz szállítás 2021. március 19-étől ismét igénybe vehető.
Mint ahogy a taxis kiszállítás során is biztosítják a fertőzések elkerülését, a SPAR online shop működése szintúgy a legszigorúbb egészségbiztonsági előírások betartásával történik. A kiszállító és az áruházi átvételt lebonyolító munkatársak maszkban és kesztyűben adják át a megrendelést, továbbá lehetőség van az online fizetési módra, illetőleg az érintésmentes átadásra is, melynek során a kiszállító kollégák a vásárlókkal nem kerülnek közvetlen fizikai kapcsolatba. Emellett a munka során használatos eszközöket is folyamatosan fertőtlenítik.
A közleményhez csatolt képeket elérheti a SPAR Médiatárban, a https://mediatar.spar.hu/ oldalon. A felületen lehetősége nyílik a SPAR további publikus képeit is letölteni. A képek felhasználásakor kérjük, hogy a spar.hu fotókreditet használja.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >