Két számjegyű forgalmi növekedésre számít idén a SPAR online shop
Indulása óta egyre többen vásárolnak az üzlethálózat internetes felületén. A SPAR online shop ugrásszerű keresletbővülésének köszönhetően idén újabb településekkel nő a szolgáltatásba bevont terület.
Közel egymilliárd forintos fejlesztésnek köszönhetően indította útjára a vállalat 2019-ben a SPAR online shopot. A beruházás igazi sikertörténetnek bizonyult: ma már kétmillió lakos számára elérhető a kényelmes vásárlási lehetőség. Az ugrásszerű keresletnövekedés miatt a vállalat 2020-ban 144 főre növelte a shop munkatársainak létszámát, bővítette a kiszállítási idősávokat is, és több hatékonyságnövelő intézkedéssel tökéletesítette a szolgáltatást.
„Vállalatunk folyamatos beruházásaival arra törekszik, hogy a változó fogyasztói igényeknek a legmagasabb szinten megfeleljen, és a lehető legrugalmasabb szolgáltatásokat biztosítsa a vásárlói számára. Kiskereskedelmi üzletláncunk működése egészét a minőség jellemzi, ez igaz a SPAR online shopra is, amely kezeskedik azért, hogy a megrendelt termékek időben és hibátlanul érkezzenek a fogyasztókhoz. A vásárlók elégedettek, amely a forgalmi számokban is tetten érhető: az induló évhez képest tavaly már három számjegyű %-os bővülést értünk el, idén pedig két számjegyű növekedésre számítunk. A jókora érdeklődésre való tekintettel 2021-ben újabb településeket szeretnénk bevonni a kiszállítási körbe” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A SPAR online shop kiszállításban érintett településeinek idei kibővítése azt is jelenti, hogy a szolgáltatás hátterét biztosító, áru-összekészítő – jelenleg pesterzsébeti, diósdi, szentendrei és tatabányai – hipermarketek köre szintén bővül. A házhoz szállítás előnyeit jelenleg Budapesten és közel ötven környező településen, Tatabányán és szűkebb vonzáskörzetében, illetve a Velencei-tó vidékének kilenc, turisztikailag frekventált településén – Agárdon, Baracskán, Gárdonyon, Kápolnásnyéken, Martonvásáron, Nadapon, Pákozdon, Sukorón és Velencén – élvezhetik a vásárlók.
A SPAR Magyarország felmérése szerint a webshop-szolgáltatást főleg 35-44 éves városi vagy az agglomerációban élő családos, átlagjövedelem feletti keresettel rendelkező hölgyek, illetve a 65 éven felüli – nyugdíjas – korosztály tagjai veszik igénybe. Jellemző, hogy rendszeresen SPAR áruházakban vásárolnak hagyományos módon is, hűek a kedvelt márkáikhoz, ismerik és szeretik az üzletlánc termékeit. A megrendelők elsősorban különböző tejeket és ásványvizeket vesznek, hasonlóképpen nagy érdeklődést mutatnak a pékáruk és a csirkemellfilé iránt. Emellett az tapasztalható a keresletben, hogy – a 2020 tavaszi meredek emelkedés, a szokott nyári stagnálás, majd az ősztől az év végéig bekövetkező újabb felívelés után – 2021 tavaszától a tartós árucikkek a megszokottnál nagyobb aranyában jelennek meg a kosarakban. Különösen az élesztő és a liszt, illetve a toalettpapír fogyott jobban.
A gyors és kényelmes szolgáltatás ugyanazon az áron biztosítja a széles árukínálatot, a mintegy 21 ezer árucikket, mint bármelyik INTERSPAR hipermarket. A webshop számos digitális eszközön elérhető, okostelefonon, tableten és asztali számítógépen is leadható a rendelés, amelynek kiszállításáról jelenleg 56 sofőr és 29 kisteherautó gondoskodik.
A webshop kiszállítási és a Drive-In – helyszíni – átvételi lehetősége a koronavírus-járvány miatt tavaly április elején a TAXI SHOPPING fuvarszolgáltatással egészült ki. A SPAR és a Főtaxi-csoport közös kezdeményezése az online shop azon vásárlóinak kínál egy újabb kényelmes és biztonságos alternatívát, akik nem tudnak vagy nem akarnak kimozdulni otthonukból, esetleg idős vagy beteg hozzátartozóik helyett intézik a bevásárlást. A népszerű taxis házhoz szállítás 2021. március 19-étől ismét igénybe vehető.
Mint ahogy a taxis kiszállítás során is biztosítják a fertőzések elkerülését, a SPAR online shop működése szintúgy a legszigorúbb egészségbiztonsági előírások betartásával történik. A kiszállító és az áruházi átvételt lebonyolító munkatársak maszkban és kesztyűben adják át a megrendelést, továbbá lehetőség van az online fizetési módra, illetőleg az érintésmentes átadásra is, melynek során a kiszállító kollégák a vásárlókkal nem kerülnek közvetlen fizikai kapcsolatba. Emellett a munka során használatos eszközöket is folyamatosan fertőtlenítik.
A közleményhez csatolt képeket elérheti a SPAR Médiatárban, a https://mediatar.spar.hu/ oldalon. A felületen lehetősége nyílik a SPAR további publikus képeit is letölteni. A képek felhasználásakor kérjük, hogy a spar.hu fotókreditet használja.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >Nagynevű borszakértő a SPAR-nál
A SPAR Magyarország termékpalettáján kiemelt helyet kapnak a hazai pincészetek,…
Tovább olvasom >Csúcsmodern péküzemet létesített a SPAR Felső-Ausztriában
Új, korszerű péküzemet nyitott a SPAR Austria az INTERSPAR hipermarketek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >