Két sikeres programját állította fókuszba standjain az AMC
Két standdal, összesen 300 négyzetméteren volt jelen az Agrármarketing Centrum. Az egyik a Kiváló Magyar Élelmiszer (KMÉ) -védjegyes termékek gyártóinak, a másik pedig a Hagyományok-Ízek-Régiók (HÍR) programhoz csatlakozott cégeknek biztosított kollektív megjelenést.
– Ez az AMC két legrégebbi és legsikeresebb kezdeményezése, amelyeket a jövőben is szeretnénk folytatni – indokolta a megjelenés fókuszait Dr. Totth Gedeon, az Agrármarketing Centrum tanácsadója. – A HÍR egy európai program, amelynek célja a tradicionális nemzeti élelmiszerek összegyűjtése és piaci versenyképességük fokozása. A KMÉ pedig azt a célt szolgálja, hogy megkülönböztesse, kiemelje a magyar élelmiszeripar legmagasabb minőségű, legmegbízhatóbb termékeit. A KMÉ védjegy erejének fokozására idén médiakampányt tervezünk.
Bár az AMC átalakulás előtt áll, és a jövőt illetően sok a kérdőjel,
Dr. Totth Gedeon leszögezte: a magyar agráriumnak és élelmiszeriparnak mindenképpen szüksége van közösségi marketingtámogatásra. A termelők anyagi lehetőségei, piaci orientációja szükségessé teszi, hogy szervezetten, egységesen jelenjenek meg a külpiacokon. Az agrárium érdekeit marketingszempontból pedig mindenképp egy közösségi marketingszervezet tudja csak hatékonyan képviselni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >