Két sikeres programját állította fókuszba standjain az AMC
Két standdal, összesen 300 négyzetméteren volt jelen az Agrármarketing Centrum. Az egyik a Kiváló Magyar Élelmiszer (KMÉ) -védjegyes termékek gyártóinak, a másik pedig a Hagyományok-Ízek-Régiók (HÍR) programhoz csatlakozott cégeknek biztosított kollektív megjelenést.
– Ez az AMC két legrégebbi és legsikeresebb kezdeményezése, amelyeket a jövőben is szeretnénk folytatni – indokolta a megjelenés fókuszait Dr. Totth Gedeon, az Agrármarketing Centrum tanácsadója. – A HÍR egy európai program, amelynek célja a tradicionális nemzeti élelmiszerek összegyűjtése és piaci versenyképességük fokozása. A KMÉ pedig azt a célt szolgálja, hogy megkülönböztesse, kiemelje a magyar élelmiszeripar legmagasabb minőségű, legmegbízhatóbb termékeit. A KMÉ védjegy erejének fokozására idén médiakampányt tervezünk.
Bár az AMC átalakulás előtt áll, és a jövőt illetően sok a kérdőjel,
Dr. Totth Gedeon leszögezte: a magyar agráriumnak és élelmiszeriparnak mindenképpen szüksége van közösségi marketingtámogatásra. A termelők anyagi lehetőségei, piaci orientációja szükségessé teszi, hogy szervezetten, egységesen jelenjenek meg a külpiacokon. Az agrárium érdekeit marketingszempontból pedig mindenképp egy közösségi marketingszervezet tudja csak hatékonyan képviselni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >