Két sikeres programját állította fókuszba standjain az AMC
Két standdal, összesen 300 négyzetméteren volt jelen az Agrármarketing Centrum. Az egyik a Kiváló Magyar Élelmiszer (KMÉ) -védjegyes termékek gyártóinak, a másik pedig a Hagyományok-Ízek-Régiók (HÍR) programhoz csatlakozott cégeknek biztosított kollektív megjelenést.
– Ez az AMC két legrégebbi és legsikeresebb kezdeményezése, amelyeket a jövőben is szeretnénk folytatni – indokolta a megjelenés fókuszait Dr. Totth Gedeon, az Agrármarketing Centrum tanácsadója. – A HÍR egy európai program, amelynek célja a tradicionális nemzeti élelmiszerek összegyűjtése és piaci versenyképességük fokozása. A KMÉ pedig azt a célt szolgálja, hogy megkülönböztesse, kiemelje a magyar élelmiszeripar legmagasabb minőségű, legmegbízhatóbb termékeit. A KMÉ védjegy erejének fokozására idén médiakampányt tervezünk.
Bár az AMC átalakulás előtt áll, és a jövőt illetően sok a kérdőjel,
Dr. Totth Gedeon leszögezte: a magyar agráriumnak és élelmiszeriparnak mindenképpen szüksége van közösségi marketingtámogatásra. A termelők anyagi lehetőségei, piaci orientációja szükségessé teszi, hogy szervezetten, egységesen jelenjenek meg a külpiacokon. Az agrárium érdekeit marketingszempontból pedig mindenképp egy közösségi marketingszervezet tudja csak hatékonyan képviselni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
MBH Elemzési Centrum: Tágul az olló a bérek és a kiskereskedelmi forgalom emelkedése között
Tavaly a fizetések 39%-át költöttük el a kiskereskedelemben, ami a…
Tovább olvasom >Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >Újrahasználható kenyeres zsákokat vezetett be az Albert Heijn
Hatszáz hollandiai üzletében vezette be újrahasználható kenyeres zsákját az Albert…
Tovább olvasom >