Két rangos elismerés a Henkelnek
A Henkel négy egymást követő évben is győztesként szerepel a világ legkiválóbb vállalatainak versenyén. A vállalat platina díjat kapott az éves jelentésért és aranyat a vállalati márkaépítéshez készített oktatófilmért
A Henkel 2008-as éves jelentése több mint 20 ország 3500 jelentése közül elnyerte a League of American Communications Professionals (LACP) platina díját a Fogyasztási cikkek – Háztartási/személyes kategóriában. Az LACP Vision Awards széles körben elismert díjnak számít a pénzügyi jelentések versenyében.
A Henkel a Stevie International Business Award díjkiosztón is sikert könyvelhetett el. A több mint 30 országból érkezett 1700 nevezésből a „Become a corporate branding pro in 7 minutes” (Hogyan váljunk vállalati márkaszakértővé 7 perc alatt) című oktatófilm arany minősítést kapott Tájékoztatás kategóriában. A munkatársak és ügynökségek számára egyaránt ajánlott film szórakoztatva mutatja be a Henkel márkaépítési stratégiájának alapjait, jövőképét és értékeit, a vállalati identitást és az arculatot meghatározó legfontosabb alapszabályokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >