Két rangos elismerés a Henkelnek
A Henkel négy egymást követő évben is győztesként szerepel a világ legkiválóbb vállalatainak versenyén. A vállalat platina díjat kapott az éves jelentésért és aranyat a vállalati márkaépítéshez készített oktatófilmért
A Henkel 2008-as éves jelentése több mint 20 ország 3500 jelentése közül elnyerte a League of American Communications Professionals (LACP) platina díját a Fogyasztási cikkek – Háztartási/személyes kategóriában. Az LACP Vision Awards széles körben elismert díjnak számít a pénzügyi jelentések versenyében.
A Henkel a Stevie International Business Award díjkiosztón is sikert könyvelhetett el. A több mint 30 országból érkezett 1700 nevezésből a „Become a corporate branding pro in 7 minutes” (Hogyan váljunk vállalati márkaszakértővé 7 perc alatt) című oktatófilm arany minősítést kapott Tájékoztatás kategóriában. A munkatársak és ügynökségek számára egyaránt ajánlott film szórakoztatva mutatja be a Henkel márkaépítési stratégiájának alapjait, jövőképét és értékeit, a vállalati identitást és az arculatot meghatározó legfontosabb alapszabályokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >