Két rangos elismerés a Henkelnek
A Henkel négy egymást követő évben is győztesként szerepel a világ legkiválóbb vállalatainak versenyén. A vállalat platina díjat kapott az éves jelentésért és aranyat a vállalati márkaépítéshez készített oktatófilmért
A Henkel 2008-as éves jelentése több mint 20 ország 3500 jelentése közül elnyerte a League of American Communications Professionals (LACP) platina díját a Fogyasztási cikkek – Háztartási/személyes kategóriában. Az LACP Vision Awards széles körben elismert díjnak számít a pénzügyi jelentések versenyében.
A Henkel a Stevie International Business Award díjkiosztón is sikert könyvelhetett el. A több mint 30 országból érkezett 1700 nevezésből a „Become a corporate branding pro in 7 minutes” (Hogyan váljunk vállalati márkaszakértővé 7 perc alatt) című oktatófilm arany minősítést kapott Tájékoztatás kategóriában. A munkatársak és ügynökségek számára egyaránt ajánlott film szórakoztatva mutatja be a Henkel márkaépítési stratégiájának alapjait, jövőképét és értékeit, a vállalati identitást és az arculatot meghatározó legfontosabb alapszabályokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >