Két milliárdos beruházás, 15 százalékos forgalom növekedés a Henkelnél
72,8 milliárd forintra nőtt tavaly a Henkel Magyarország értékesítési árbevétele. Leginkább Kőrösladányban fejlesztettek.
A Henkel Magyarország Kft. saját tőkéje 2006-ban mintegy 12 milliárd
forint volt, az alkalmazottak száma meghaladta a hétszáz főt, míg közvetve, a
beszállítóin keresztül további mintegy másfél ezer fő számára biztosított
munkát.
A Henkel Magyarország a bécsi központú Henkel Central Eastern Europe (HCEE)
regionális vállalatcsoport százszázalékos leányvállalata. A HCEE – amelynek 30
országban vannak leányvállalatai – árbevétele 2006-ban 39,7 százalékkal 1,881
milliárd euróra nőtt, ebből a szerves növekedés 17,8 százalékpontot hozott. A
HCEE-nek. A Henkel CEE történetének legjobb teljesítményét egyrészt a mosó- és
tisztítószerek üzletág törökországi működésének irányításának átvétele,
másrészt a forgalom felfutása magyarázza. Az ukrajnai piacon közel 60,
Bulgáriában több mint 40 százalékos növekedést ért el a Henkel, de a román és
az orosz dinamika is 30 százalék feletti volt.
A folyékony mosószerből fogyott a legtöbb.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >