Két milliárd darab műanyagot iktatott ki a Tesco üzletmenetéből
A Tesco bejelentette, hogy a 4R – Remove, Reduce, Re-use, Recycle – csomagolási stratégiája 2019-es elindítása óta több mint kétmilliárd darab műanyagot távolított el brit üzletmenetéből.
A 4R-stratégiával az egész vállalatra kiterjedő változtatási programot valósítottak meg, amely minden egyes csomagolást megvizsgál, és minden felesleges és nem újrahasznosítható anyagot kiiktat. A stratégia keretében a Tesco egy listát készített beszállítói számára a könnyebben újrahasznosítható, előnyben részesített anyagokról, és közölte, hogy fenntartja a jogot a túl sok csomagolást tartalmazó vagy nehezen újrahasznosítható anyagból készült termékek tárolásának elutasítására.
A 4R stratégia 2019 augusztusi elindítása óta a Tesco több mint 4500 tonnával csökkentette éves csomagolási lábnyomának méretét.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >