Két milliárd darab műanyagot iktatott ki a Tesco üzletmenetéből

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 06. 12. 11:06

A Tesco bejelentette, hogy a 4R – Remove, Reduce, Re-use, Recycle – csomagolási stratégiája 2019-es elindítása óta több mint kétmilliárd darab műanyagot távolított el brit üzletmenetéből.

A 4R-stratégiával az egész vállalatra kiterjedő változtatási programot valósítottak meg, amely minden egyes csomagolást megvizsgál, és minden felesleges és nem újrahasznosítható anyagot kiiktat. A stratégia keretében a Tesco egy listát készített beszállítói számára a könnyebben újrahasznosítható, előnyben részesített anyagokról, és közölte, hogy fenntartja a jogot a túl sok csomagolást tartalmazó vagy nehezen újrahasznosítható anyagból készült termékek tárolásának elutasítására.

A 4R stratégia 2019 augusztusi elindítása óta a Tesco több mint 4500 tonnával csökkentette éves csomagolási lábnyomának méretét.

A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.

Kapcsolódó cikkeink