Két milliárd darab műanyagot iktatott ki a Tesco üzletmenetéből
A Tesco bejelentette, hogy a 4R – Remove, Reduce, Re-use, Recycle – csomagolási stratégiája 2019-es elindítása óta több mint kétmilliárd darab műanyagot távolított el brit üzletmenetéből.
A 4R-stratégiával az egész vállalatra kiterjedő változtatási programot valósítottak meg, amely minden egyes csomagolást megvizsgál, és minden felesleges és nem újrahasznosítható anyagot kiiktat. A stratégia keretében a Tesco egy listát készített beszállítói számára a könnyebben újrahasznosítható, előnyben részesített anyagokról, és közölte, hogy fenntartja a jogot a túl sok csomagolást tartalmazó vagy nehezen újrahasznosítható anyagból készült termékek tárolásának elutasítására.
A 4R stratégia 2019 augusztusi elindítása óta a Tesco több mint 4500 tonnával csökkentette éves csomagolási lábnyomának méretét.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Máté Krisztina: „A fontos dolgokat nem lehet utólag pótolni”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Az üzleti élet szereplői…
Tovább olvasom >Tisztségviselőket választottak az MMSZ-tagok
A Magyar Marketing Szövetség május 15-ei éves közgyűlésén új Elnökséget,…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >