Két milliárd darab műanyagot iktatott ki a Tesco üzletmenetéből
A Tesco bejelentette, hogy a 4R – Remove, Reduce, Re-use, Recycle – csomagolási stratégiája 2019-es elindítása óta több mint kétmilliárd darab műanyagot távolított el brit üzletmenetéből.
A 4R-stratégiával az egész vállalatra kiterjedő változtatási programot valósítottak meg, amely minden egyes csomagolást megvizsgál, és minden felesleges és nem újrahasznosítható anyagot kiiktat. A stratégia keretében a Tesco egy listát készített beszállítói számára a könnyebben újrahasznosítható, előnyben részesített anyagokról, és közölte, hogy fenntartja a jogot a túl sok csomagolást tartalmazó vagy nehezen újrahasznosítható anyagból készült termékek tárolásának elutasítására.
A 4R stratégia 2019 augusztusi elindítása óta a Tesco több mint 4500 tonnával csökkentette éves csomagolási lábnyomának méretét.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >